[Cook-off publicitar] Beans United si puiul care inca nu stie cata nevoie are de cafea

[Cook-off publicitar] Beans United si puiul care inca nu stie cata nevoie are de cafea

Dupa ce data trecuta ne-a gatit cu ghimbir ca ingredient-secret, acum echipa Monchee Beans isi propune sa aduca un suflu nou asupra ingredientului "pui", care ar atrage dupa sine feedbackul banal si plictisitor, dar numai de unul singur. Lasati-va asteptarile acasa pentru ca, la prima proba a Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros, 5 membri delegati ai Beans United vor prepara un dish cu pui si cafea. In ce fel scoti in evidenta aromele puiului folosind cafeaua? Asteptam sa aflam la fata locului. Din ce povestesc membrii echipei, nu-i rau nici daca la final se surprind pe ei insisi: spontaneitatea si indrazneala sunt punctele forte care i-au facut remarcati si la Cupa lui 2016.

Fara prea multe introduceri, va lasam alaturi de Andreea Moisa (Managing Director), Alexandra Panaitescu (Content Marketing Strategist), Ilinca Covreag (Content Strategist), Horea Piper (Web Design Team Lead) si Larisa Gribincea (Web Designer), povestind vrute si nevrute, coapte, fierte si prajite. Fiecare, asezonat cu cate-o functie culinara adecvata.

 

Monchee Beans revin la Cupa Agentiilor 2018

A fost… opusul bancului despre "Cum au disparut dinozaurii?" (Nu-l stiti? O sa-l aflati de la Dish Content Innovatorul nostru). Andreea a spus "Mmmm?" si noi am raspuns fara prea multe rezerve "Aha!!!". N-am avut rezerve, ci doar amintiri haioase de la editia precedenta.

Tinem destul de bine minte ca am privit admirativ in stanga, in dreapta, la echipele concurente, dar ca adevarata surpriza a venit chiar de pe masa noastra. Poate intr-un plating destul de diferit fata de ceea ce ne imaginam, dar… cum altfel sa aspiri la premiul de popularitate, daca nu cu un sincer amuzament de echipa?

 

Echipa

Nu avem ierahii ci doar task-uri potrivite pentru chefi potriviti. Mizam pe dinamica echipei si puterea noastra de a ne adapta briefurilor. In plus, oricat ne-am socoti, spontaneitatea castiga.

Beans Bandmaster > Andreea
Food Repurposing Specialist > Alexandra
Dish Content Innovator > Ilinca
Plating Designer > Larisa
Plating Developer > Horea

 

Cu gatitul de-acasa

Stiti cum e… cu cat gatesti mai rar, cu atat cei din jur apreciaza mai mult eforturile tale. Cu atatea zile full in calendar si fiind atat de preocupati sa mancam digitalul pe paine, uneori e mai greu sa ne demonstram abilitatile de chefi. Dar si cand o facem...

 

Ultimul preparat facut in casa

Beans Bandmasterul a lucrat pe multitasking, cu ciorba de curcan si mancare de mazare.

Dish Content Innovatorul si-a delectat familia cu o placinta de mere cu nuca si scortisoara cu foi de clatita si crema de vanilie.

Food Repurposing Specialistul nu se mai satura de paste cu sos alb si o combinatie magica de branzeturi si ce mai gaseste prin frigider.

Plating Designerul, atent la aspect si valoarea nutritionala a mancarii, ne-a facut sa poftim la orezul negru cu sparanghel.

Plating Developerul a marcat weekendul cu un English Breakfast ca la carte.

 

Sa vorbim despre cele 4 probe de concurs

Ne inspira diversitatea noastra, ca echipa, asa ca suntem pregatiti pentru toate probele. N-avem emotii, suntem pregatiti pentru neprevazut. Daca il intrebati pe Food Repurposing Specialistul nostru, o sa va zica doar ca ii e ciuda ca n-a invatat de la bunica sa faca patura de taietei… sau de paste...

 

Sneak preview: pe ce criterii ati ales puiul?

Cat e mic, faci ce vrei din el… Si crezi ca puiul e banal si nu prea are cu ce sa-ti mai surprinda papilele. Planul nostru e sa-ti demonstram contrariul. Complementaritatea dish-ului nostru te va face sa te gandesti mereu la pui si la cum se poate imbina el cu o asociere de ingrediente iesita din comun, spunem noi.

Maestrul nostru intr-ale puiului? Cu totii o sa o aratam cu degetul pe Larisa - Plating Designer, dar ea nu va recunoaste nimic.

 

Un slogan?

Even chicks need coffee once in a while, but they don't know that YET.

 

Puncte forte

Aducem in bucatarie spontaneitatea, indrazneala si relaxarea care, daca e sa judecam dupa premiul primit, ne-au facut memorabili in 2016. Noi credem ca veti ramane surprinsi de dish-urile noastre. De fapt, chiar si noi cred ca vom fi surprinsi de rezultatul final.

 

Ambitie de Finala sau fun cu alti colegi de industrie?

Ne vom concentra atat de mult pe fun, incat nu ne-ar surprinde daca am ajunge si in finala.

 

Ce aveti sa transmiteti juratilor si "adversarilor"?

Ne-am intors! Pregatiti-va tacamurile si obrajorii, caci bancul cu dinozaurii e doar aperitiv pentru alte glume savuroase.

Adversarilor? FIR INTINS.

 

Partenerii Cupei

Despre Selgros Romania 
Se ocupa de varietatea si prospetimea ingredientelor pe care le veti transforma molecular la fata locului, totul in spiritul constructiv al improvizatiei, fara emotii, nici cu presiuni (sunt deja destule la birou).

Despre Kenwood 
Aduce intariri sub forma de instrumentar, de regula absent in meseria de publicitar. Dar pastram familiaritatea - o sa fie multitasking ca la tine in agentie, doar ca in bucatarie.

Despre Electrolux 
Asigura tehnologiile de gatire fara de care n-am putea gusta nici jumatate dintre aromele care o sa ne inconjoare. 

Despre Flanco
Si inainte, si dupa finish-ul Cupei Agentiilor la Gatit, Flanco se angajeaza sa aduca bucatariile romanesti la zi din punct de vedere electrocasnic.

Despre Doncafe Fresh 
Arma secreta a evenimentului nostru, care pana la urma implica niste eforturi in conditii de concurs. Si nu puteam omite un element precum cafeaua, nelipsita oricarui "publicitar starter pack".
 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Beans United

Agentia Beans United a luat nastere din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related