[Cine a furat Craciunul] Paul Cioc: Avem nevoie să ne agățăm mental de simboluri si clisee care să ne facă să ne simțim în safe zone

[Cine a furat Craciunul] Paul Cioc: Avem nevoie să ne agățăm mental de simboluri si clisee care să ne facă să ne simțim în safe zone

Ne apropiem cu pasi repezi de un nou Craciun. Practic, nici n-am aruncat bradul de anul trecut, ca prin martie ne-am trezit in pandemie, deci tot anul a cam fost pe skip. De obicei, aveam timp la dispozitie sa acumulam tot felul de stari emotionale pe care le dezamorsam frumos de sarbatori, prin cadouri. Anul asta nu prea ne-am permis. Nu-i nimic, reparam acum. Avem si un avantaj: suntem mult mai atenti unii cu altii. S-ar putea ca asta sa fi vrut Craciunul de la noi, de mult timp incoace.

Paul Cioc, Creative Director, Screennative, e unul din cei care n-au aruncat bradul pana in martie. E unul dintre cei care crede ca de Craciun, cliseele sunt bune. Si ne-am gandit sa incepem cu el o serie despre Craciunul publicitarilor, asa cum il resimt ei, acasa si in agentie... adica tot acasa.   

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related