[Cine a furat Craciunul] Adrian Preda: Imi plac la nebunie campaniile de Craciun cu un brat de CSR, pentru ca e perioada perfecta pentru asa ceva

[Cine a furat Craciunul] Adrian Preda: Imi plac la nebunie campaniile de Craciun cu un brat de CSR, pentru ca e perioada perfecta pentru asa ceva

Nu e nimic peiorativ in expresia "cine a furat Craciunul". Chiar daca anul e 2020, sarbatoarea e la locul ei. Cand am numit astfel seria noastra in care am povestit cu creativii despre aceasta perioada, ne-am gandit mai mult la "who stole the show". Astazi e randul lui Adrian Preda, Creative Director Friends\TBWA.

Acum cativa ani, de Craciun, el propunea o idee de aplicatie care sa iti identifice cel mai indepartat (geografic) prieten de pe Facebook si sa-i trimita un cadou. Nu a avut prea mult succes si noi credem ca stim de ce. Nu, nu e de la limitarile algoritmului retelei sociale; pur si simplu, aplicatia incerca sa rezolve o problema inexistenta. Cel mai indepartat prieten al oricui este chiar Mos Craciun. N-ai cum sa nu fii prieten cu el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related