CompetițIAA 10 a ajuns la final! Fast forward to the future să vedem cine sunt câștigătorii

CompetițIAA 10 a ajuns la final! Fast forward to the future să vedem cine sunt câștigătorii

„Un deceniu de creativitate și idei revoluționare ce te invită să fii parte din schimbare” .Așa începea provocarea lansată de IAA Young Professionals România acum mai bine de o lună, când se dădea startul celei de-a 10-a ediții CompetițIAA. O ediție atipică, dar plină de creativitate ce și-a desemnat câștigătorii joi, 17 decembrie.

 

„CompetițIAA 10 organizată integral în online a fost un succes. Sunt mândră de modul creativ în care au colaborat echipele din filialele YP pentru organizarea acestei ediții atipice și de faptul că am reușit să oferim o experiență autentică de învățare pentru studenții din întreaga Românie. Mă bucură tare mult și numărul mare de echipe înscrise în concurs, precum și feedback-ul pozitiv de la companiile partenere și studenți. Asta ne dovedește, în continuare, că acest proiect rămâne după 10 ani de la lansare unul dintre cele mai relevante și de impact pentru tinerii aspiranți la industrie. Felicitări tuturor echipelor participante și echipei interne YP!”, a declarat Iulia Niculae  – Cuciurean, Președintele IAA Young Professionals România și Young Professional Vice President of IAA Global.

 

Tinerii pasionați de marketing și comunicare nu au stat prea mult pe gânduri, au dat fast forward to the future și au venit la CompetițIAA10 cu idei fresh, gata de pus în aplicare. Pentru că e un an diferit din toate punctele de vedere, ediția aniversară ce tocmai s-a încheiat, a fost în premieră o ediție 100% digitală, deschisă participanților din întreaga țară.

Pentru abordările creative și ingenioase pe care le-au folosit în rezolvarea brief-urilor oferite de companii de top din România, 4 echipe au fost răsplătite cu câte un premiu în valoare de 500€.

Anul acesta, tinerii înscriși au încercat să fie cu un pas mai aproape de viitor și să găsească soluții fiabile în fața problemelor propuse. În ediția cu numărul 10 companiile care au oferit brief-urile au fost: BCR, Samsung, Untold și Banca Transilvania.

După pitch-urile susținute, cele 4 companii partenere ale proiectului au selectat cele mai creative idei.

Echipele câștigătoare ale acestei ediții sunt:

  • Echipa Rainbow Thoughts (brief BCR) formată din: Deac Ana-Denisa, Niță Elena și Petri Jessica-Oana 
  • Echipa Mad Women (brief Samsung) formată din Chirilă Monica-Denisa, Șerban Maria-Ramona și Crețu Andreea-Beatrice  
  • Echipa ADdicted (brief Untold) formată din Socianu Dumitrița, Țenea Elena-Maria, Dieac Ana-Maria, Moțoc Georgiana Andreea, Doroftei Teodora      
  • Echipa Zuz3 (brief Banca Transilvania) formată din Chirilă Maria, Balcu Irina și Benchea Diana

 

„Anul acesta am avut o ediție cu totul specială. O ediție CompetițIAA pe care o așteptam cu nerăbdare, fiind o ediție aniversară și pe care ne-am imaginat-o foarte diferit. Au fost multe obstacole pe care a trebuit să le depășim, dar mediul digital s-a dovedit a fi un canal excelent pentru cultivarea creativității. Am trecut și eu prin experiența #CompetițIAA și știu ce înseamnă emoțiile primirii brief-ului sau emoțiile pitch-ului, tocmai de accea am încercat să fiu alături de echipele participante pe cât de mult am putut și să îi susțin pe tot parcursul concursului. M-am bucurat să văd tineri curajoși și plini de idei ce reușesc să transmită emoție și dincolo de chenarele în care erau așezați geometric pe monitor call după call. Inventivitatea, meticulozitatea de care au dat dovadă, dar și research-ul amănunțit pe care l-au realizat în rezolvarea brief-urilor au demonstrat că ar putea concura cu ușurință cu agenții aflate în acest moment pe piață.”, a declarat Maria-Alina Sitescu, Project Manager CompetițIAA10.

 

Startul pentru ediția cu numărul 10 a fost dat tot într-o zi de joi, 19 noiembrie când studenții din toată țara și-au deschis camerele și microfoanele și au răspuns „Prezent!” în fața provocării CompetițIAA. În total s-au înscris 52 de echipe, dintre care au fost selectate ca participante în concurs 28. Tinerii entuziaști au avut la dispoziție trei săptămâni pentru a rezolva brief-ul primit de la client. Ei s-au bucurat de susținere din partea membrilor IAA YP pe tot parcursul concursului. Aceștia le-au fost alături din primul moment când au primit provocările, le-au oferit feedbackul necesar pentru atingerea potențialului maxim al ideilor lor în timpul sesiunilor de pre-pitch și apoi i-au susținut când și-au prezentat ideile în fața juriului.

De asemenea, pentru ca tinerii să își structureze campania cât mai eficient membrii YP au organizat pentru ei cinci workshopuri. Bogdan Nițu, Alina Doica, Eugen Mihai și Diana Sivu au ajutat concurenții să descopere secretele din spatele comunicării digitale, tehnicilor de prezentare, le-au făcut un induction în lumea bugetelor și administrării afacerilor și le-au prezentat cifrele și logica din spatele campaniilor desfășurate in Social Media. Rând pe rând, specialiști în domeniu au petrecut digital câteva ore cu echipele avide de sfaturi și de insight-uri menite ajute să câștige provocarea CompetițIAA 10. Echipele au primit și sfaturi menite să îi ajute să își atingă potențialul maxim chiar și dincolo de experiența lor în cadrul CompetițIAA.

 

„CompetițIAA10, un adevărat roller coaster, din punct de vedere emoțional și al procesului creativ. A 10-a ediție a fost una cu adevărat specială, în care echipele au dat dovadă de adaptabilitate, idei crețe, perseverență și pasiune. Anul acesta am trecut de la experiența de concurent la cea de Project Manager, unde am avut plăcerea de a vedea cum ia naștere viitorul marketingului, căci cu siguranță echipele din acest an și nu numai vor fi viitori marketeri din România. Am încredere că această experiență i-a ajutat să-și traseze liniile viitorului, să experimenteze într-un mod real ce înseamnă domeniul marcom și să-i formeze profesional. CompetițIAA este o experiență unică, it's a must pentru fiecare student ce își dorește o provocare și o viitoare carieră în acest domeniu fascinant și provocator. ”, a declarat Luiza Neagu, Project Manager CompetițIAA10  Cluj Napoca.

 

Concursul de creativitate s-a finalizat cu susținerea pitch-urilor, care a avut loc în perioada 10-11 decembrie. Reprezentanții companiilor care au oferit briefurile au selectat cele mai bune idei, iar câștigătorii au fost desemnați cu mare fast într-o gală...digitală.

Anul acesta am demonstrat că inovația și creativitatea nu au limite și că ele se desfășoară la fel de bine și de eficient și într-un mediu 100% digital.

 

„Cea de-a zecea ediție de CompetițIAA, 100% digitală, ne-a făcut să ne regândim întreaga organizare pusă la punct în toți acești ani și a fost o adevărat provocare pentru întreaga echipă. Credem că acesta este viitorul și nu poți reuși în lumea publicității fără capacitatea de adaptabilitate și mă bucur că am reușit să ducem la capăt un proiect unic și apreciat în ciuda tuturor obstacolelor ce se arătau la începutul anului. Am mare încredere în colegii mei și vă sfătuiesc să ne urmăriți pentru viitoarele proiecte ancorate puternic în digital.”, a declarat Ivona Băbărelu, Director de Proiecte IAA Young Professionals România.

 

Deși anul 2020 încă nu s-a terminat, noi ducem spiritul acestei ediții aniversare mai departe și dăm fast forward to the future spre CompetițIAA11. Promitem să rămânem la fel de inventivi și să aducem noi provocări studenților din MarCom. Voi - rămâneți curioși și nu uitați să rămâneți conectați cu noi în online ca să fiți primii care aflați ce noutățile marca YP.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related