[Media 2021] Oana Petroff și Mihai Vișan: România a încheiat anul cu un volum total de publicitate la nivelul lui 2019, cea mai bună evoluție dintre țările UE

[Media 2021] Oana Petroff și Mihai Vișan: România a încheiat anul cu un volum total de publicitate la nivelul lui 2019, cea mai bună evoluție dintre țările UE

Lectiile din 2020 s-au transformat deja in noile asteptari pentru 2021. Si personal, si in business. Procesele accelerate din digital, fluctuatiile pietei in functie de verticale si schimbarile comportamentului de consum, genereaza o serie de asteptari in noul an, pe care jucatorii din piata media incearca sa le anticipeze si sa le abordeze corect. Oana Petroff, CEO MediaCom si Mihai Visan, Head of Trading GroupM, vorbesc despre importanta agilitatii si a expertizei in tot acest proces de adaptare, precum si a relevantei comunicarii interne:

”2020 a fost un an in care am cultivat relatii mai generoase cu colegii si cu partenerii de business. Provocarea pe care a reprezentat-o pandemia a venit si cu o deschidere pentru nou, am fost mai uniti si mai umani”, spune Oana Petroff.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GroupM

WE ARE SHAPING THE NEXT ERA OF MEDIA. EVERY DAY. MINDSHARE, MEDIACOM, WAVEMAKER, ESSENCE, AND M/SIX—OUR AGENCIES ARE THE FRONT LINE TO A NEW ERA OF MEDIA STRATEGY AND INNOVATION. And because we have three of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related