MediaCom, confirmată ca noua agenție de media globală și locală, în România, a companiei Bayer Consumer Health, oferă soluții de media integrate, bazate pe analiza de date și pe relevanța mesajului

MediaCom, confirmată ca noua agenție de media globală și locală, în România, a companiei Bayer Consumer Health, oferă soluții de media integrate, bazate pe analiza de date și pe relevanța mesajului

Bayer a ales MediaCom (parte din Grupul WPP) ca partener global pentru furnizarea de servicii complete de media, în urma unui proces de selecție competitiv. Parteneriatul asigură o soluție integrată, bazată pe date, pentru gestionarea brand-urilor din portofoliul “Consumer Health” și pentru business-ul bazat pe produse farmaceutice în SUA.

Rețeaua MediaCom va contribui la dezvoltarea strategiei de marketing pentru brandurile Bayer, folosind cele mai moderne instrumente și tehnici de integrare a datelor și a conținutului ca principal motor pentru creșterea business-ului. Agenția va susține, de asemenea, angajamentul continuu asumat de Bayer în ceea ce privește “Media For Good”, ambele companii continuând să își dezvolte inițiativele în concordanță cu obiectivele I&D – Incluziune & Diversitate, de sustenabilitate și de calitate în ceea ce privește comunicarea legată de brand.

MediaCom va colabora cu Choreograph (parte din grupul WPP), asigurând, astfel, expertiza și informatiile necesare pentru ca Bayer să fie leader în industrie în ceea ce privește utilizarea datelor în scopuri de marketing.

“Sunt încântat că am extins relația noastră deja solidă cu Bayer. Suntem acum în măsură să asigurăm o schimbare consistentă în ceea ce privește abordarea media, accelerând creșterea business-ului și amplificând impactul pozitiv al brand-urilor companiei. Noul nostru parteneriat ne va asigura o viziune completă în ceea ce privește comunicarea Bayer și ne va ajuta astfel să creștem gradul de personalizare și relevanța mesajelor livrate pe toate canalele de comunicare”, a declarat Nick Lawson, Global CEO, MediaCom.

“Am primit cu multă bucurie decizia Bayer Consumer Health de a continua colaborarea cu MediaCom și în România. Pentru noi decizia este o confirmare a unei relații de succes, dar și un nou început.  Suntem pregătiți să gândim cele mai relevante modalități de a comunica cu consumatorii Bayer Consumer Health în România și să găsim noi surse de creștere pentru branduri”, Oana Petroff, CEO MediaCom România.

Costin Mihailă, Global Client President în cadrul MediaCom și leader al echipei Bayer în cadrul WPP va coordona activitatea pe acest cont, noile piețe urmând să fie preluate începând cu 1 ianuarie 2022. Pitch-ul a fost coordonat de MediaSense.

“Medicom este un partener solid pentru Bayer Consumer Health care a dovedit că împărtășește viziunea și valorile noastre, în care soluțiile personalizate de date ne vor ajuta să ne atingem obiectivele ambițioase de marketing, îndeplinind în același timp angajamentele noastre de incluziune si diversitate, sustenabilitate și calitate în comunicările de brand”, Pascal Alexander Buehler, Country Commercial Lead Romania / Bulgaria / Moldova.

MediaCom și Bayer colaborează deja în 65 de țări, iar această consolidare extinde lista cu piețe foarte importante, precum Germania, China și Rusia, asigurând astfel sinergii suplimentare pentru ambele companii. Consolidarea în premieră a business-ului global va asigura, de asemenea, un mod mai simplu de lucru, adoptarea rapidă a bunelor practici, consistența în abordare și un model îmbunătățit de raportare.

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv în domeniile în care activează. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2020, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 41,4 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea au ajuns până la la 4,9 miliarde de Euro. 

MediaCom susține creșterea brandurilor, oferind o perspectivă mai largă asupra comunicării. Tehnologia proprie, Systems Thinking, adaugă valoare soluțiilor de media oferite, prin integrarea relevanței mesajelor creative și a unui set complex de date despre consumator, brand, vânzari, media.

Ca parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii de comunicare din lume și ca parte din GroupM, MediaCom accesează date și capabilități avansate dezvoltate global, oferind soluții multor provocări în comunicare.

MediaCom este una dintre agențiile de media de top la nivel global, cu o cifră de afaceri de 17.6 miliarde USD (Sursa: COMvergence, 2020), cu 8000 de angajați în 125 de birouri din 100 de țări. În România, MediaCom este agenția de media numărul 2, sursa COMvergence, 2020.

GroupM este lider-ul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 63 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul GroupM acoperă servicii ca data&technology, investment, GroupM Services, toate unite de viziunea de a crea servicii de comunicare care să aducă valoare omenirii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

GroupM

WE ARE SHAPING THE NEXT ERA OF MEDIA. EVERY DAY. MINDSHARE, MEDIACOM, WAVEMAKER, ESSENCE, AND M/SIX—OUR AGENCIES ARE THE FRONT LINE TO A NEW ERA OF MEDIA STRATEGY AND INNOVATION. And because we have three of... vezi detalii »

Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

EssenceMediacom Romania

At EssenceMediacom Romania, we believe in People First, Better Results.We help people, brands and businesses unlock their growth potential. Growing brands is harder than ever. Economies are unstable. Retailers,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related