[Marcom 2021] Mihaela Rus: Dacă a putut să facă o alegere, consumatorul a făcut-o emoțional: să salveze un business mai mic, vulnerabil

[Marcom 2021] Mihaela Rus: Dacă a putut să facă o alegere, consumatorul a făcut-o emoțional: să salveze un business mai mic, vulnerabil

Multe lucruri a schimbat pandemia în relațiile oamenilor. Și la nivel profesional, dar și personal. Solidaritatea aceasta rară care s-a născut anul trecut ar fi bună de păstrat pe viitor, spun intervievații noștri, alături de care analizăm lucrurile din jurul nostru. Un fel special de solidaritate e vizibil și în relația oamenilor cu produsele pe care le cumpără, observă Mihaela Rus, CEO Vitrina Advertising. Cumpărăturile au devenit un fel de sprijin pentru afaceri mici, produse locale și oamenii din spatele lor, au un rol de a sprijini comunitatea. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related