Interactions recomandă: HelpMate, prima aplicație cu zero costuri prin care fiecare dintre noi își poate ajuta semenii din comunitate

Interactions recomandă: HelpMate, prima aplicație cu zero costuri prin care fiecare dintre noi își poate ajuta semenii din comunitate

Inspirată de contextul pandemic actual, dar și de nevoia oamenilor de a solicita ajutor pentru diferite sarcini pe care nu le pot îndeplini singuri, compania britanică de IT, Softal LTD, a lansat HelpMate – prima aplicație mobilă prin care fiecare dintre noi poate solicita ajutor și orice persoană din comunitate poate deveni eroul care ajută. Mai mult, nu există costuri sau comisioane percepute de HelpMate.

Conceptul de a exista un intermediar care să îți livreze mâncarea de la restaurantul preferat sau care să îți aducă un colet nu este unul nou.

Principiul inovator al HelpMate rezultă din faptul că, aplicația nu se rezumă doar la livrarea de mâncare sau la cumpărăturile făcute pentru o persoană, ci oferă de fapt posibilitatea de a fi ajutat pentru orice fel de motiv.

Lipsa totală a costurilor, a oricărui comision pe care aplicația îl încasează din fiecare tranzacție care are loc prin intermediul ei, atât de la solicitant cât și de la livrator sau prestatorul serviciilor, este un alt diferențiator important față de aplicațiile de livrare, care se află acum pe piață.

În cele mai multe cazuri înrolarea într-o aplicație similară este una greoaie, cei care doresc să folosească aceste aplicații ca surse suplimentare de venit fiind obligați să treacă printr-un proces birocratic de lungă durată. În cazul HelpMate singurul pas pe care un utilizator trebuie să-l îndeplinească este acela de a își arăta disponibilitatea de a oferi ajutor, urmând ca solicitantul ajutorului să fie cel care confirmă sau nu, dacă dorește să colaboreze cu persoana care s-a oferit să ajute.

 

„Am venit cu cea mai simplă și la îndemână soluție prin care să poți solicita orice fel de ajutor, de la livrarea de alimente până la ore de yoga. Aplicația dezvoltată de noi poate fi utilizată de orice persoană din comunitate, care poate alege să ofere ajutor punctual, atunci când își dorește și pentru cât timp dorește”, spune Daniel Donciu, fondatorul companiei Softal LTD și co-fondatorul HelpMate.

 

„Sunt o mulțime de situații în care îți poți dori să oferi ajutorul, fie că ești un tânăr student care poate sprijini un coleg din anii mai mici sau ești în călătorie într-o altă țară și dorești să găsești o modalitate ușor de utilizat prin care să câștigi o sumă de bani ce îți permite să îți continui călătoria sau să te întorci acasă. Aplicația HelpMate a fost creată și va fi întotdeauna folosită pentru a veni în ajutorul comunității, pentru a crea conexiuni între membrii comunității, pentru a da oamenilor posibilitatea de a se ajuta între ei. Noi, cei care am creat acest concept, am lucrat și lucrăm permanent la el, credem că, a ajuta pe cineva care are nevoie de ajutor este unul dintre cele mai altruiste și mai onorabile fapte pe care noi, ca oameni, le putem îndeplini. Noi credem că a venit timpul să începem să devenim mai disponibili pentru cei care au nevoie de ajutor, mai ales în aceste vremuri incerte pe care le trăim”, a subliniat Daniel Donciu.

 

„Sunt mereu situații în care avem nevoie de o mâna de ajutor. HelpMate a apărut pentru a servi nevoia publicului în comunitățile mari și mici. Aplicația este destinată celor care au nevoie sau vor să ofere sprijin. Poți să ai nevoie de ajutorul cuiva să muți un pian, să înveți o limbă străină sau ai disponibilitatea de a ajuta membrii din comunitatea ta. HelpMate este soluția!” spune Marius Palca, Project Manager Interactions.

 

De asemenea, dezvoltatorii HelpMate își doresc ca aplicația să devină un sprijin real pentru persoanele care doresc să primească ajutor pentru diferite sarcini, de la curățatul grădinii până la reparația unui echipament electronic, dar nu au timpul necesar să treacă prin complexitatea unui proces de contactare a unei companii specializate, înscrierea pe un site dedicat sau înscrierea într-o aplicație de mobil dedicate, care cere multe documente și care de cele mai multe ori necesită semnarea unui contract.

Aplicația HelpMate permite stabilirea ariei pentru care o persoană care dorește să ofere ajutorul, astfel încât solicitările de ajutor primite să fie doar din zona cea mai ușor de acoperit.

Aplicația este disponibilă în acest moment utilizatorilor de telefoane cu sistemul de operare Android, urmând ca versiunea pentru telefoanele Apple să fie lansată în scurt timp.

În acest moment aplicația este disponibilă doar în limba engleză, dar în scurt timp va fi disponibilă și în următoarele limbi: română, spaniolă, germană, franceză, portugheză, italiană, maghiară, turcă, rusă și greacă.

Aplicația de mobil HelpMate este acum disponibilă pe Google Play.

Softal LTD este o companie de IT care se ocupă în principal cu dezvoltarea și implementarea de algoritmi și sisteme software de înaltă performanță. O parte din experiența acumulată în acest domeniu a fost folosită în dezvoltarea aplicației HelpMate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related