[Marcom 2021] Vlad Petre: Am intrat accelerat in lumea lui Always On si a lui Personalized Content, a comunicarii Data@Core si a lui Digital Transformation

[Marcom 2021] Vlad Petre: Am intrat accelerat in lumea lui Always On si a lui Personalized Content, a comunicarii Data@Core si a lui Digital Transformation

Bine ati venit in al doilea an din lumea noua a pandemiei, unde nu exista planuri, doar sprinturi scurte, iar mantra care pluteste deasupra tuturor este adaptare, adaptare, adaptare. Vlad Petre, Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks, crede ca pe langa adaptare - pe care am invatat-o cu totii fortat anul trecut - e loc de inovatie si dezvoltare in 2021. Chiar daca, repetam cu totii, suntem inca in pandemie. 

Avem un nou model de operare si de construire al campaniilor, adaptat la contextul actual de comunicare in care devine tot mai clar ca asa numitul „Always On way of thinking as a brand” va lua locul clasicului „campaign calendar”. Suntem data maniacs si incercam sa ne luam toate masurile de validare a ceea ce facem si ce propunem clientilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related