“Vino la bine” în varianta “Descarcă și instalează binele”

“Vino la bine” în varianta “Descarcă și instalează binele”

Când lansezi o platformă de comunicare iei în calcul multe aspecte și variabile, mai puțin o pandemie. Cine s-ar fi gândit să adăugăm la secțiunea Target – pe lângă segmentarea socio-demografică – bullet-uri noi cu “infectat/neinfectat” și “izolat/neizolat”?

Dar uite că pandemia a lovit o lume întreagă, iar mesajul “Vino la bine” din campaniile HelpNet nu se mai potrivește cu oamenii diagnosticați cu Covid-19 și izolați în casele lor. Așadar, ce facem pentru cei care au cea mai multă nevoie de bine și, cu toate astea, nu pot veni la noi?

Ducem binele la om.

Și o facem cât mai bine posibil: cu o aplicație.

HelpLine – prima aplicație dedicată exclusiv celor izolați la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19 – a apărut firesc, ca o adaptare la contextul general văzând prin ce trec prietenii, colegii sau apropiații (cuprinși de emoții și temeri) odată ce au fost confirmați Covid pozitiv.

Iar când primești zeci de telefoane care încep cu: “Salut, am Covid, ce am de făcut?”, începi să te gândești la soluții.

Pe scurt, HelpLine oferă GRATUIT consultații, monitorizare medicală și susținere pe durata celor 14 zile de izolare. După un screening preliminar, prin care pacienții sunt încadrați în categoria potrivită în funcție de istoricul lor medical, un medic specialist îi va consulta și va prescrie tratamentul adecvat, tratament pe care Help Net îl livrează acasă, în aceeași zi.

Lupta cu boala poate fi cu atât mai chinuitoare cu cât oamenii simt mai mult că trebuie să o ducă de unii singuri, pentru că izolarea are acest “efect advers”, vine cu sentimentul de singurătate și de neputință. Așa că prin această aplicație ne-am dorit să nu lăsăm oamenii la greu, să arătăm că izolarea nu înseamnă să fii singur, să echilibrăm puțin lupta și să aducem în sprijinul pacienților o mică armată de medici și soluții medicale care să-i ajute să înfrângă, în final, acest virus.

Altfel spus, când oamenii nu pot veni la bine, oferă-le posibilitatea de a-l descărca și instala. Doar suntem în 2021, anul (încă al) pandemiei.

 

La binele și bunul mers al acestei campanii de lansare HelpLine au participat

din partea HelpNet:
Alina Lăudatu - Customers & Channels Director
Mihaela Scărlătescu - Legal & Compliance Director
Mădălina Cazamir - Marketing & Communication Director
Octavian Ene - E-commerce Director
Oana Safta – Marketing Manager
Dan Tomescu – E-commerce Campaign & Content Manager
Oana Becarian – Communication Manager

iar din partea Headvertising:
Șerban Alexandrescu – Managing Partner Headvertising
Vlad Lazăr – Director de Creație
Ramona Damiean – Art Director
Cristina Frumușanu – Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related