Chill Pack - campania care invită brandurile să ofere un moment de relaxare profesioniștilor din companii

Chill Pack - campania care invită brandurile să ofere un moment de relaxare profesioniștilor din companii

La un an de la debutul pandemiei, tu cum te bucuri de câteva momente de relaxare la birou? 

În contextul în care circa 67% dintre angajați au raportat un nivel mai ridicat de stres de la debutul pandemiei și pentru unul din patru angajați români nivelul de stres s-a dublat la serviciu, asocierea brandurilor cu o stare de bine, acolo unde este cea mai mare nevoie de o pauză de relaxare, aduce consumatorii mai aproape și îi fidelizează.

Într-un an în care activările de brand au fost limitate, iar interacțiunea cu brandul a fost mai dificil de realizat, brandurile care au găsit metode out-of-the-box de promovare și-au asigurat cota de piață. 

Una dintre metodele inovatoare de activare de brand este campania Chill Pack, susținută și implementată de agenția de marketing a CV30. Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu o stare de bine, relaxare și fericire; are ca target 10.000 de profesioniști white-collar din companiile de top din România și se desfășoară începând cu luna mai. Conceptul Chill Pack a pornit de la necesitatea unor minute de respiro și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote. 

Target-ul corporate este unul deosebit de atractiv pentru Marketing si Brand Managers, pe de o parte datorită puterii de cumpărare al reprezentaților lui, și pe de altă parte, pentru că experiența echipei CV30 generează încredere în livrarea cu succes a rezultatelor urmărite.

Pe parcursul anului trecut, profesioniștii din marketing au căutat soluții de promovare adaptate contextului, mesaje empatice și evocarea unei stări de reziliență. Mesajul campaniei Chill Pack este #chillvibesonly și invită să ne concentram doar pe acele lucruri care ne dau un sentiment plăcut, ne readuc în prezent și ne ajută să fim chill.

Prin intermediul campaniei Chill Pack, profesioniștii din marketing au la dispoziție un canal direct de comunicare cu targetul corporate. Astfel, 10.000 de profesioniști din București și marile orașe vor interacționa cu brandul și/sau produsele promovate.

Conceptul campaniei este următorul: împreună cu brandurile participante, echipa CV30 oferă un moment de liniște și relaxare profesioniștilor care vor intra în posesia Chill Pack, un goodie bag gratuit cu produse și materiale promoționale dedicate targetului corporate.

Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling / insert în gift bag, branding pe gift bag, awareness și oferirea de digital goodies, dar și ca beneficiari, primind gift pack-ul cu goodies pentru întreaga echipă. 

Partenerii Chill Pack sunt pionieri pe un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related