Cristian China-Birta: Influencer marketing e ca dezvoltarea personală, mulți cred că știu tot despre asta, când de fapt nu știu mai nimic

Cristian China-Birta: Influencer marketing e ca dezvoltarea personală, mulți cred că știu tot despre asta, când de fapt nu știu mai nimic

Toți românii se pricep la fotbal, politică și influenceri. Iată că și folclorul trebuie updatat la 2021. Mulți se pricep, dar puțini știu. De aceea  a scris o carte Cristian China-Birta care se cheamă chiar așa: ”Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, un îndrumar despre cum și când se folosesc influencerii la granția cu publicitatea. Ocazie cu care l-am întrebat și noi tot felul de lucruri despre influenceri, pornind de la definiția termenului și conotațiile lui peiorative până la pandemie, branduri și bani. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related