Horia Buzduga: Am incercat sa transmit ideea ca timpul este cel mai pretios bun al nostru

Horia Buzduga: Am incercat sa transmit ideea ca timpul este cel mai pretios bun al nostru

Juriul delibereaza atent, sunt multe lucrari surprinzatoare la glo™ Urban Pairs & Art Flairs care le solicita atentia. Finalistii vor fi anuntati maine si vor trece in ultima etapa a competitiei, pe Instagram, unde vor primi voturile publicului. Noi vorbim cu participantii si aflam care e povestea lor cu arta si ce i-a convins sa participe la provocarea glo™. Horia Buzduga are 18 ani si a creat doua art workuri pornind de la  felul in care oamenii au uitat sa se bucure de timp. 

Pot spune ca pandemia mi-a schimbat modul in care vad lumea, deoarece acum apreciez mult mai mult prezentul si lucrurile care mi se intampla.

 Despre arta si viitor, inspiratie si procesul de creatie povesteste el dupa cum urmeaza:

 

Bio pe scurt

Ma numesc Buzduga Horia, am varsta de 18 ani si sunt din Brasov. Background-ul meu este in design-ul grafic, precum si fotografia de produs. Am inceput sa lucrez in acest domeniu in urma cu aproximativ 5 ani, iar de atunci si pana acum pot spune ca am trecut prin multe etape. Cea mai importanta etapa a fost cea in care am invatat cum sa trec peste esecuri si cum sa ma bucur de reusite.

 

Povestea cu arta

Povestea mea cu arta pot spune ca a inceput relativ recent, in urma cu 3 ani, cand am realizat pentru prima data o pictura pe perete pentru un restaurant local. Evolutia a constat foarte mult in interesul pe care ulterior l-am acordat artei. In momentul actual, printre temele care ma inspira se afla situatia actuala de pandemie, timpul si arta abstracta.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Intr-o dimineata eram pe Facebook si am vazut postarea de la IQads. Pe loc am luat hotararea ca trebuie sa particip, fiind atras de tema concursului si mai ales de modul de expunere al ideii, acesta fiind un tricou. Am fost atras de brief, care la prima vedere mi s-a parut foarte interesant.

 

Procesul de creatie

Pentru ambele design-uri pe care le-am realizat, punctul de plecare a fost ceasul. Prin acest lucru, am incercat sa transmit ideea ca timpul este cel mai pretios bun al nostru si ca trebuie sa ne bucuram la maxim de el. Ideea aceasta mi-a venit uitandu-ma in jur si vazand ca oamenii au uitat sa se mai bucure de lucrurile simple din jurul lor.

Dupa ce mi-a venit inspiratia, primul pas a fost sa realizez o schita pe foaie. De acolo a inceput magia, deoarece am pus cap la cap mai multe concepte, iar apoi am deschis Photoshop si am inceput sa creez.

 

Brieful

Cel mai important element din brief a fost tema, care m-a invitat sa creez ceva care sa "schimbe o viziune, sa aduca speranta & o perspectivă noua pentru 2021". Cel mai mult m-am axat pe o noua perspectiva pentru 2021 deoarece consider ca trebuie sa privim lucrurile si din alt unghi, acela al optimismului si sperantei.

Cel mai mare obstacol dupa parerea mea a fost sa gasesc ideea pe care sa o pun pe hartie. Dupa, totul a decurs de la sine.

 

Cum vezi tu viitorul

Ca toti ceilalti, cred ca viitorul este unul foarte instabil. Sper totusi, ca atunci cand va trece nebunia cu pandemia, sa ne bucuram mai mult de lucrurile simple din jurul nostru si de relatiile interumane. Pot spune ca pandemia mi-a schimbat modul in care vad lumea, deoarece acum apreciez mult mai mult prezentul si lucrurile care mi se intampla.

 

Relația dintre arta și public în viitor

As vrea sa cred ca relatia dintre public si arta va ajunge la alt nivel in viitor prin intermediul retelelor de socializare. Aici ma refer la un live-session de la pictarea unui mural, de exemplu, iar lista poate continua. Cred ca oamenii ar fi interesati de acest timp de arta transmisa LIVE, cu spectatori in orice colt al lumii.

Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Branded


Related