"Barajul" este cea mai recenta creatie a echipei Lowe.

PET-ul Timisoreana se diferentiaza pe piata prin PolyShield, cea mai moderna tehnologie care asigura pastrarea prospetimii berii mai mult timp decat in orice alt ambalaj tip PET de pe piata.

Conceptul creativ se bazeaza tocmai pe atributele produsului, inclusiv pe beneficiile asigurate de ambalaj. " PET-ul Timisoreana, care pastreaza cea mai durabila prospetime, a fost creat pentru oamenii obisnuiti, care pun umarul pentru a cladi cele mai durabile constructii.", Mara Vasile, Account Manager Lowe. Obiectivele companiei Timisoreana sunt de a aduce la cunostiinta beneficiile PET-ului dar si de a continua campania de recunoastere a oamenilor obisnuiti care au savarsit lucruri extraordinare. Timisoreana este promisiunea ca povestea lor merge mai departe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related