Irina Pencea: Campaniile din 2020 care vor castiga la Effie sunt cele care au reusit in ciuda incertitudinilor si a limitarilor, cele care ne-au impins catre reinventare

Irina Pencea: Campaniile din 2020 care vor castiga la Effie sunt cele care au reusit in ciuda incertitudinilor si a limitarilor, cele care ne-au impins catre reinventare

Effie 2021 este "editia reinventarii" pentru ca premiaza cele mai bune campanii din cel mai neasteptat an, spune Irina Pencea, presedintele comitetului Effie. Si daca nu ati inscris deja cele mai bune proiecte la care ati lucrat anul trecut, e timpul sa va grabiti putin: inscrierile la Effie Awards au loc pana pe 13 mai (aici linkul de inscriere). Cele doua runde de jurizare si gala de premiere vor avea loc in luna iunie, aratand ca industria de publicitate e una dintre cele norocoase, reusind sa se adapteze mai repede si mai usor ca alte sectoare. 

In 2020 am descoperit noi abordari, noi strategii, noi idei in marketing si comunicare. Ne-am propus ca in acest an sa vorbim mai mult despre impact decat despre rezultate, sa reamintim ca la sfarsitul zilei, Effie premiaza valoarea adaugata in business si in brand generata de o campanie, si nu doar rezultatele tactice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related