Roxana Matasel: Specialiștii au avut de gestionat lipsa tiparelor, a segmentărilor foarte precise la nivel de target, inexistența unui journey to purchase

Roxana Matasel: Specialiștii au avut de gestionat lipsa tiparelor, a segmentărilor foarte precise la nivel de target, inexistența unui journey to purchase

Marcomul este în continuă mișcare, brandurile evoluează, piața are fluctuații în orice categorie, iar pandemia doar a accelerat anumite trenduri și le-a adus pe lista de interes a oamenilor de marketing și comunicare, spune Roxana Matasel, Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, membră în comitetul de organizare Effie. Cu un background de 15 ani în agenție, migrând de la CS la zona de strategie, Roxana are o expriență Effie din mai multe perspective: de la scriitor de case-uri în agenție, la  client și jurat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related