Frumusețe, dragoste, fericire. Aceste teme importante gravitează asupra existenței noastre și ne fac vulnerabili, dar și sceptici, uneori chiar cinici atunci când vorbim despre ele. Am fost învățați să le tratăm ca lucruri mari, aspiraționale, să avem o multitudine de criterii despre ceea ce ar trebui sau nu să fie, în loc să încercăm, pe cât posibil, să le găsim în existența noastră cotidiană. Mai mult decât atât, aceste criterii nu au fost stabilite de către indivizi, ci de către companii care ne vând un anumit ideal. Dar, chiar dacă mărcile sunt stăpânii standardizării, “noul standard”, atunci când vine vorba de frumusețe, este acela de a recunoaște diversitatea și a promova faptul că fiecare dintre noi este unic.
[Noua frumusete] Laur Răboj: Frumusețea vine din curaj, încredere în sine, dar și din asumarea unei vulnerabilități universale
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: