Articole care fac referire la Laur Raboj
[AIdea] Laur Răboj: Încă mai avem putere și energie sa fim creativi așa cum A.I.-ul nu poate. Ne dublăm eforturile. Lucrăm cu el aproape, dar împotriva lui
[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste
“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY
Maternitatea Ursuleților și Biroul de Gheață - activările MAINSTAGE I THE AGENCY la UNTOLD pentru Salvați Copiii România
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY
[De urmărit] Laur Răboj: Dacă te iei prea în serios când vine vorba de satiră sau umor, ajungi tu o glumă
[Noua frumusete] Laur Răboj: Frumusețea vine din curaj, încredere în sine, dar și din asumarea unei vulnerabilități universale
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
"Mai, mama, dar daca o sa platesc si comisioane?" Intrebari si raspunsuri in familie, intr-o noua campanie Visa Romania
Noua campanie Visa cu beneficii garantate “Tu vrei să fii câștigător, noi te răsplătim la fiecare plată”
Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania
Ideea, Clientul si Echipa Anului 2016, desemnate in cadrul Premiilor Anuale Top 3 ADC*RO din aceasta seara
Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”
[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - GMP Group - Long Distance Love / Volkswagen Polo / Volkswagen Romania
Mamele au un prieten de incredere in noua campanie lansata de Sanofi, creata de Publicis Romania pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)
[Update] “Canalele HD care conteaza”, noul spot Romtelecom, se adreseaza clientilor care pun accent atat pe calitatea imaginii, cat si pe continut





















![[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - GMP Group - Let's Launch it Together / Telekom / Telekom Romania](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-45-cover-410.jpg)













