Cine are urechi de auzit sa auda IQadsFm

Dupa lansarea IQadsTv la inceputul lunii iulie, IQads vine cu o noua surpriza pentru pasionatii de publicitate - IQadsFm - un material audio difuzat prin metoda "streaming" (materialul putand fi ascultat pe masura incarcarii) avand formatul unei emisiuni radio dedicate in intregime publicitatii. Primul material aflat sub titlulatura IQadsFm are o durata de aproximativ 20 de minute si cuprinde mai multe rubrici dupa cum urmeaza:

"La vorbitor" - la prima editie alaturi de Victor Dobre, managing director la Scala JWT timp de 7 ani, acum la momentul despartirii.
"Moftul publicitarului" alaturi de Mihai Coliban, Creative Director, Lowe & Partners, intr-o pledoarie despre abilitatile si preocuparile care sunt necesare unui art director bun.
"A fost odata ..." cu Patrick Andre de Hillerin, copywriter la McCann Erickson, despre cum s-a nascut ideea si ce si-a dorit clientul de la cea mai recenta campanie ING Bank.

"Catele" o rubrica in care sunt comentate in amanunt creatiile radio ale agentiilor romanesti. Prima editie il aduce in urechile ascultatorilor pe Dan Stanescu, copywriter la Graffiti BBDO si un spot radio Romstal.

"Frame" aduce in prim plan evenimentele publicitare recente. La prima editie vorbesc despre lansarea Cif in clubul La Scena, Cora Baiasiu - Brand Building Manager Unilever si Adina Vasiliu - jurnalist.

"Who's the man" alaturi de Iulian Padurariu, proaspat membru in echipa de marketing a TVR, sarbatoritul editiei.

"Outsider" rubrica unde se pot afla parerile despre reclame ale celor care nu lucreaza in industria de publicitate. Pentru inceput un scurt vox pop si opiniile Adinei Halas despre reclamele la detergenti.

"Red Light", protagonist Costin Popescu, Creative Director Cap, care povesteste fara a folosi cuvinte (?) o zi obisnuita din viata lui.

Echipa de realizatori a primului IQadsFm este compusa din: Cristi Stanciu - voce, Codin Oraseanu - montaj, Romanita Oprea - redactor, ID-urile audio fiind realizate de Yama Studios.

Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related