[Obsesii part-time] Daniel Harmanescu: Înveți prin eșecuri constante. Ai un show prost, două, trei, ajungi să-ți pui întrebări

[Obsesii part-time] Daniel Harmanescu: Înveți prin eșecuri constante. Ai un show prost, două, trei, ajungi să-ți pui întrebări

Modul în care Daniel Harmanescu și-a dat seama că s-ar putea să facă stand up comedy e în sine o poveste cu potențial de a fi zisă pe scenă. E o pasiune care necesită exercițiul scrisului și rescrisului până atingi punch line-ul perfect. Cel mai bine spune că înveți din show-urile care nu sunt atât de strălucite, ele te ajută să-ți exersezi spiritul autocritic.

Varianta leneșă e să dai vina pe public că nu înțelege materialul tău genial despre naiba știe ce. Varianta mai puțin leneșă e să vezi ce ai făcut tu și ce ai putea să îmbunătățești.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related