Articole care fac referire la TNB
Laurențiu Rusescu: Meseria de artist este, în esență, o meserie a refuzului. O carieră construită dintr-o lungă serie de „nu”-uri, întrerupte, din când în când, de câte un „da” salvator
Weekendul acesta are loc conferința The Sonic Turn: două zile dedicate sunetului și actului ascultării
Claudiu Urse: Pentru mine, muzica a fost mereu un fel de experiment. Îmi aleg un sunet care mă inspiră și văd unde mă duce
Răzvan Teodorescu: Fiecare rol, fiecare proiect pornește de la zero. Trebuie să descoperi și să te redescoperi de fiecare dată
Raluca Cîrciumaru: E bine să avem un teatru care contracarează greutățile atât cu argumente și concretețe, cât și cu săbii de butaforie și paiete
„Interior zero”, cel de-al doilea film regizat de Eugen Jebeleanu, intră în cinematografe pe 14 noiembrie
Noiembrie devine IRIDESCENT. Începe a patra ediție a festivalului internațional de dans contemporan IRIDESCENT
Sergiu Tuhuțiu: Cred că e o criză uriașă de repere. Și asta nu doar în artă, ci și la nivelul societății, al vieții de zi ci zi și al interacțiunilor
Conferința internațională THE SONIC TURN investighează sunetul și actul ascultării, pe 14 și 15 noiembrie, în Sala Mică a TNB
Primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 14 Octombrie – ediția aniversară de 20 de ani a celui mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din regiune
Orizont Sonor – festivalul de podcast, radio și creație sonoră – va avea loc între 25-28 septembrie la București. Iată programul celei de-a doua ediții
THE SONIC TURN investighează sunetul și actul ascultării, printr-o serie de evenimente în București și online, via The Attic Magazine
Orizont Sonor – festivalul de podcast, radio și creație sonoră – revine cu o nouă ediție, de data aceasta la București, între 25-28 septembrie
Raluca-Elena Popa: Scenograful nu este un decorator superficial al spațiului, ci propune o viziune completă și complexă despre spațiu, bogată în simboluri
Eugen Jebeleanu: „Interior zero” expune fragilitatea unei femei care încearcă să țină pasul cu ceea ce se așteaptă de la un bun angajat, o bună iubită și mamă, un bun copil, care însă nu reuseste să se încadreze în standardele de fericire și împlinire
Peste 2300 de oameni au urmărit Nicio pastilă magică, primul spectacol cu actori amatori cu dizabilități motorii în distribuție
Laura Ivăncioiu: Rolul teatrului este să fie divers și să ofere publicului ce are el nevoie. Aș pune spectatorul în centru
[Stand-up pe bune] Drăcea: Mi se pare că o zi în care nu ai râs e o zi pierdută, la modul cel mai sincer
Nicio pastilă magică, primul spectacol cu actori cu dizabilități motorii în distribuție, va fi transmis live pe 10 iulie
Laurențiu Rusescu: Sper că, măcar puțin, vom schimba felul în care îi vedem pe cei pe care, de multe ori, preferăm să-i ignorăm
Hope and Homes for Children câștigă Premiul I la Gala Societății Civile 2025, categoria Campanii Sociale, cu campania 'Ambasador pentru ACASĂ. Când construim o CASĂ, construim un OM'
Nicio pastilă magică. Există încă în societate frici ascunse despre propriile percepții și suntem suficient de încăpățânați să nu le schimbăm
Maria Nicola: Fidelitatea față de arta noastră este cea care ne definește ca artiști profesioniști. Uneori nu e suficient să creem, trebuie să găsim resursele necesare
Nicio pastilă magică, primul spectacol din România care are în distribuție actori cu dizabilități motorii, va avea avanpremiera pe 1 iulie
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
[Spre Gopo] Ciprian Chiricheș: Caut mereu, în fiecare proiect, îmi “ascut” actoria. Niciodată nu am râvnit la un rol și mereu am jucat cu plăcere ce a venit la rând
[Newsletter Collection] Karin Ungureanu: „Recomandata” este un instrument de navigare prin hățișul socio-cultural care te ajută să alegi ce ți se potrivește cel mai bine
Revista Zile și Nopți, ediția de februarie, este acum în oraș, distribuită gratuit în locații premium
Cosmin Teodor Pană: Există încă o prăpastie mare între ceea ce se numește artistic și ceea ce se numește comercial, o prăpastie care nu cred că e nici utilă, nici normală






























