Bordea: #RebelsWithACause este una dintre cele mai mișto experiențe, mai ales că am întâlnit niște oameni fantastici

Bordea: #RebelsWithACause este una dintre cele mai mișto experiențe, mai ales că am întâlnit niște oameni fantastici

glo a lansat Rebels with a cause, o inițiativă amplă ce susține comunitatea artistică din România prin diferite proiecte menite să genereze noi perspective și sensuri, sub umbrela #breakbinary. Obiectivul campaniei este crearea unui cadru cât mai dinamic de expunere a artei în spațiul public al orașului și al comunității, prin transformarea spațiilor gri în adevărate experiențe artistice vii și colorate, apte să redea spațiul comunității și membrilor ei. Primii pași au fost făcuți chiar de către artiști celebri, unul dintre ei fiind simpaticul actor și comedian Cătălin Bordea.

 

Cum este omul din spatele artistului Bordea?
Bordea-omul este o persoană rebelă?

Sunt un om destul de liniștit, însă, din când în când, am momente de nebunie frumoasă, cu care soția e perfect de acord!

 

Care a fost pentru tine catalizatorul în cadrul acestei campanii lansate de brand-ul glo?

Faptul că m-au lăsat să fiu eu însumi și am putut să mă simt în largul meu, a fost un aspect important pentru mine pe care l-am apreciat foarte mult.

 

Având în vedere nouă campanie hyper +, care sunt elementele ce stau la baza ideii #RebelsWithACause?

Arta și neconvențional. Libertatea în exprimare, în special prin artă, îmbinarea responsabilă a distracției cu idei eco, menită să aducă un plus de culoare.

 

Care consideri că este rolul pe care îl are arta în viața ta, dar și în viața tinerilor la nivel general?

Este ca un medicament pentru suflet. Când nu ai artă în viața ta totul pare, și este, mai urât. O consider un element important în special in viața tinerilor, fiind o formă de expresivitate atât de variată, plină de perspective.

 

Este #RebelsWithACause o experiență memorabilă pentru tine?

#RebelsWithACause este una dintre cele mai mișto experiențe, mai ales că am întâlnit niște oameni fantastici. M-am încărcat cu good vibes și multa inspirație în urma acestui proiect.

 

Noile dispozitive hyper + vin și cu noi varietăți de culori, care dintre acestea consideri că ți se potrivește cel mai bine și de ce?

Albastru și puțin negru. Sunt super cool culorile, aduc o notă de intensitate si un vibe high-tech.

 

Cu ce mesaj ai vrea să rămână cei care descoperă campania #RebelsWitACause pe străzile orașului?

“Hai cu noi!” Come to the brighter side, nu vei regreta!

(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related