[Veterani in PR] Sorana Savu: Începuturile PR-ului în România au fost mâloase. Pe alocuri, mâlul a mai rămas până în ziua de azi

[Veterani in PR] Sorana Savu: Începuturile PR-ului în România au fost mâloase. Pe alocuri, mâlul a mai rămas până în ziua de azi

În 1996, Sorana Savu s-a întors în România, după ce a terminat cursuri de specialitate în California, și a vrut să intre în PR. Prima experiență cu domeniul a fost o conferință la care organizatorii ofereau jurnaliștilor plicuri cu bani. S-a îngrozit și s-a îndreptat spre publicitate, unde a rămas patru ani. S-a întors la PR în 2000, iar apoi, după un an, a fondat Premium Communications.

La momentul acela ne era deja atât de clar ce voiam, ce nu voiam, ce vindeam, ce nu vindeam, cum ne diferențiam pe piață și de ce, încât prezentarea s-a scris singură și mare parte din ea o folosim și acum, după 20 de ani, pentru că principiile și valorile nu se schimbă, indiferent ce platforme, ce interlocutori, ce instrumente, ce vehicule avem acum la dispoziție.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related