Ana Morodan: glo™ reuseste sa ma inspire cu proiecte cool & artsy

Ana Morodan: glo™ reuseste sa ma inspire cu proiecte cool & artsy

glo a lansat Rebels with a cause, o inițiativă amplă ce susține comunitatea artistică din România prin diferite proiecte menite să genereze noi perspective și sensuri, sub umbrela #breakbinary. Obiectivul campaniei este crearea unui cadru cât mai dinamic de expunere a artei în spațiul public al orașului și al comunității, prin transformarea spațiilor gri în adevărate experiențe artistice vii și colorate, apte să redea spațiul comunității și membrilor ei. Primii pași au fost făcuți chiar de către artiști celebri, unul dintre ei fiind celebra divă din spațiul digital, Ana Morodan.

 

Toată lumea știe că Ana Morodan este o persoană creativă.
De unde te inspiri de obicei pentru a-ți culege creativitea?

Creativitatea este o consecinta fireasca a faptului ca citesc, ma uit la filme, ascult foarta multa muzica, calatoresc si consum social media cu intelepciune, adica aleg sa urmaresc oameni, artisti si branduri care imi plac si care ma inspira in fiecare zi.

 

Ce părere ai despre brand-ul glo?

glo este un mod de viata, un spirit special si partenerul meu in toate momentele importante din viata mea. glo reuseste sa ma inspire cu proiecte cool & artsy, comunicate inteligent si foarte in spiritul vremurilor pe care le traim.

 

Ai o amintire memorabilă din colaborarea cu glo?

Toate proiectele pe care le facem impreuna vin la pachet cu umor, buna dispozitie, libertate de exprimare si foarte multa creativitate. Mereu mi-aduc aminte cu drag de proiectul OFF COURSE, dar si de filmarea campaniei hyper+, de felul in care facem o super-echipa de fiecare data.

 

Ce înseamnă arta pentru tine?

Pe cum pasesc pe dulcea carare a vietii descopar ca ma incanta mai mult sa cumpar un tablou, o sculptura, o gravura superba sau o magnifica piesa de colectie, decat o poseta sau o pereche de pantofi. Ador arta pentru ca e o superba maniera de exprimare a sensibilitatii interioare.

 

Noile dispozitive hyper + vin și cu noi varietăți de culori.
Care dintre acestea consideri că ți se potrivește cel mai bine și de ce?

De cand sunt blonda, ador albul. E misterios, angelic, deloc previzibil, incantator si foarte cool. Trebuie sa marturisesc totusi ca am toate culorile de glo hyper+ pentru ca eu iubesc compleurile si nu concep sa nu-mi asortez device-ul cu tinuta.

 

Care consideri că va fi impactul acestei campanii în rândul oamenilor si ceea ce face in general glo pentru comunitatea sa?

Ceea ce m-a fascinat inca de la inceput la acest brand a fost dorinta de a educa si de a aduce permanenta inspiratie de lifestyle, precum si ingeniozitatea de a imbina intr-un mod spectaculos artele cu tehnologia si designul.

(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related