Kooperativa 2.0 și Veranda Mall sărbătoresc începerea școlii cu o nouă ediție „Portret de Școlar”, celebra serie fotografiată de Cristian Șuțu

Kooperativa 2.0 și Veranda Mall sărbătoresc începerea școlii cu o nouă ediție „Portret de Școlar”, celebra serie fotografiată de Cristian Șuțu

Între 17 și 19 septembrie, elevii care își doresc un „Portret de Școlar” sunt invitați la Veranda Mall. Ajunsă la cea de-a șaptea ediție, ședința foto oferă copiilor și părinților câte un memento inedit pentru a marca începutul anului școlar. Evenimentul va avea loc de vineri până duminică, între 12:00 și 16:00, și se adresează tuturor școlarilor, de la cei din clasa 0 până la cei de clasa a XII-a. Participarea este gratuită.

Evenimentul este o inițiativă a agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, alături de Veranda MallSiropurile YO și agenția Vertify, specializată în SEO și content marketing.

„Portret de Școlar” face parte din seria „Portret de…” a lui Cristian Șuțu, coordonatorul studioului Foto Union. Începând din 2011, cunoscutul fotograf organizează în fiecare an evenimente de fotografie publică pentru ca oricine să aibă șansa de a beneficia de un portret original, realizat la cele mai înalte standarde profesionale. „Portret de Femeie”, „Portret de Copil” și „Portret de Bărbat”, sunt doar câteva dintre cele care au devenit deja tradiție, alături de ediția dedicată elevilor.

„Prima ediție a evenimentului de fotografie Portret de Școlar a avut loc în 2012. Îmi amintesc că le-am cerut atunci copiilor să vină cu una dintre cărțile citite în vacanță. Sper că și anul acesta își vor aduce câte o carte cu ei, pentru că ar fi minunat să aflăm că acest obicei nu dispare”, a declarat Cristian Șuțu.

„Portret de Școlar” le oferă copiilor și părinților ocazia de a sărbători începutul anului școlar așa cum se cuvine, mai ales în această perioadă incertă.

„Ne bucurăm să fim gazdele unei noi ediții Portret de Școlar, mai ales după o perioadă în care elevii au stat acasă și credem că și lor le-a fost dor de emoțiile primei zile de școală. Ne dorim ca alături de Cristian Șuțu și siropurile YO să oferim tuturor școlarilor o amintire dintr-un nou capitol al vieții lor”, a spus Oana Boiangiu, Senior Marketing Coordinator al Veranda Mall.  

Brandul de siropuri de fructe YO s-a alăturat proiectului, ca sponsor, pentru a le oferi câte o surpriză dulce din partea casei tuturor celor prezenți la eveniment.

„De peste 20 de ani, siropurile YO îi răsfață pe cei mici cu gustul autentic al fructelor culese cu grijă, care ne amintește de vacanțe și de bunici. Însă cum vara s-a terminat, iar începerea școlii necesită multă energie, ne-am alăturat cu mare drag proiectului Portret de Școlar, ca să le aducem celor mici câteva picături de voie bună, prin intermediul băuturilor delicioase cu siropuri de cea mai bună calitate.”, a afirmat Liliana Bock, Marketing Manager Maresi Foodbroker.

Participarea la ședința foto este gratuită și nu este nevoie de realizarea unei programări. Fotografiile se fac în ordinea sosirii și vor putea fi descărcate după eveniment de pe pagina de Facebook Portret de Școlar, respectiv Veranda Mall și YO Sirop de fructe.

Părinții sunt rugați să-i însoțească pe cei mai mici dintre elevi și să rămână alături de ei pe parcursul evenimentului, respectând toate normele de siguranță în vigoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0 este o agentie de Social Media, PR si Marketing Digital infiintata in 2012 de antreprenori cu experienta de peste 10 ani in online. Dupa mai bine de 8 ani si cu o echipa de peste 25 de angajati,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related