WatchShop.ro sărbătorește 12 ani cu o campanie aniversară plină de surprize

WatchShop.ro sărbătorește 12 ani cu o campanie aniversară plină de surprize

De 12 ani, WatchShop construiește o lume în care minutele și secundele dau ritmul momentelor unice din viață, iar universul abstract al timpului se materializează în cele mai prețioase moduri.

Trecutul scris împreună cu toți clienții magazinului este marcat de momente și realizări remarcabile. Acum, la ceas aniversar, trecerea lor în revistă va rămâne mărturie că munca făcută cu pasiune și atenție la detalii va avea mereu rezultate frumoase și scalabile.

Povestea WatchShop.ro a început în 2009 cu un stoc inițial de 3000 de ceasuri. Platforma a crescut de la an la an, strategiile comerciale și cele de marketing s-au rafinat, și s-au consolidat relații de colaborare frumoase cu clienți loiali și furnizori ce au trecut testul timpului.

Din dorința de a aduce cât mai mulți clienți cu un pas mai aproape de achiziția ceasului mult dorit, a fost organizat primul Black Friday WatchShop în anul 2012.

Obiectivul echipei de a oferi servicii complete de reparații și gravare ceasuri s-a materializat în anul 2013 prin înființarea propriei ceasornicării a brandului. Portofoliul WatchShop s-a îmbogățit de la an la an, iar anul 2015 a marcat o nouă bornă istorică, respectiv o ofertă comercială de ceasuri de la 100 de branduri de top.

Cu o selecție atât de frumoasă de produse, nu este de mirare că în anul 2016 s-a sărbătorit atingerea pragului de 100.000 de comenzi, iar în anul 2017, retailerul se lăuda cu un număr impresionant de 150.000 de ceasuri vândute.

Pentru a oferi servicii nu doar de calitate, ci și rapide, parteneriatul din 2020 cu TEAM Courier a facilitat livrarea comenzilor în aceeași zi lucrătoare în București. În prezent, în anul 2021, 5 noi branduri consacrate și-au făcut loc în portofoliul de produse: Apple, Fitbit, Withings, Garett și Asus.

Pe lângă toate aceste reușite, WatchShop a reușit în cei 12 ani de activitate să stabilească și recorduri personale, unele amuzante, iar altele impresionante. Spre exemplu, cel mai ieftin ceas livrat a costat doar 1 RON! Black Friday a oferit contextul perfect pentru a atinge acest record de preț, iar clientul s-a bucurat de o sesiune de shopping de neuitat. 

Eforturile constant făcute de echipa de customer care pentru a menține mereu o comunicare promptă și deschisă, atât cu clenții actuali cât și cu clienții potențiali, au contribuit la atingerea unui nou record al brandului: 79 este numărul achizițiilor făcute de un singur client loial brandului WatchShop.ro, iar comanda cu cele mai multe produse a însumat 400 de articole.

Oferta de ceasuri disponibile pe WatchShop.ro include o diversitate de produse cu prețuri variate, însă cel mai scump ceas care a fost expediat fericitului său destinatar a fost un Rolex OYSTER PERPETUAL DATEJUST II, în valoare de 22499 RON. Lista celor mai vândute ceasuri din istoria magazinului include modele precum Casio AE-1000W-1A, Sekonda 2137, Seiko SKS583P1, Suunto SS013336000 și Fossil CH2573. Topul orașelor cu cea mai mare distribuție de produse este deschis de București, urmându-i îndeaproape Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași și Ploiești.

Încheiem frumoasa incursiune în trecutul plin de realizări al magazinului și ajungem cu această “călătorie” în prezent, în momentul în care catalogul de produse conține peste 11.000 de ceasuri de la cele mai iubite branduri.

Anul 2021 marchează și începutul colaborării cu agenția de online marketing Web Ventures pe partea de Content & Social Media, cea care semnează comunicarea aniversării a 12 ani de activitate a magazinului online. Acestă nouă colaborare a reorientat comunicarea pe Social Media către o strategie pe termen lung, atât inspirațională, cât și aspirațională, care să educe clienții în spiritul valorilor brandului.

Comunicarea WatchShop a fost de la bun început o provocare strategică: îmbinarea laturii comerciale cu layer-ul estetic pe două rețele sociale ne-a permis să atingem obiective diferite pentru audiențe diferite. În timp ce pe pagina de Facebook comunicăm constant oferte și promoții de actualitate, contul de Instagram servește ca moodboard aspirațional, spațiu de joacă pentru mințile creative ale echipei. Mai mult, reușim să marcăm aniversarea celor 12 ani cu un grid de Instagram fresh și modern.”, Cristian Vintilă, Senior Digital Creator & UX Specialist Web Ventures.

Așadar, povestea continuă cu o nouă strategie, o nouă imagine și noi idealuri de atins.

“Ce planuri avem pe viitor? Urmează să scriem noi file de istorie WatchShop cu noi categorii de produse, care să completeze oferta existentă. Obiectivele pe care ni le-am propus se vor materializa în surprize frumoase pentru clienții noștri și vor completa lista noastră de realizări.”, Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Între atunci și acum există o poveste frumoasă, 12 ani de reușite, 12 ani de promovare a calității, 12 ani în care timpul a îmbrăcat cele mai frumoase forme. Campania aniversară se desfășoară de-a lungul următoarelor 12 zile. În fiecare zi, persoanele care accesează site-ul vor descoperi câte o surpriză, valabilă pe tot parcursul zilei respective (de la cutii pentru depozitarea ceasurilor, până la extra-discounturi și oferte speciale).

La mulți ani, WatchShop!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related