[SoMe 2020] Cristian Vintilă: Timpul câștigat din a nu mai merge la birou sau în parc a fost „cheltuit” pe social media

[SoMe 2020] Cristian Vintilă: Timpul câștigat din a nu mai merge la birou sau în parc a fost „cheltuit” pe social media

Pandemia a mutat totul în online. Și oamenii, și munca, și timpul și brandurile. Iar toată această aglomerație bruscă de pandemie a constituit o premisă bună pentru comunități mai conectate, mai vigilente și mai prezente în fiecare zi, spune Cristian Vintilă, Senior Digital Creator Web Ventures.

Orice acțiune întreprinsă de brand-urile locale sau internaționale, prezente pe piața din România, a trecut printr-un filtru contextual menit să identifice adevăratul motiv din spatele unei postări, al unei campanii sau al unui comunicat.

Audiența a fost mai critică, brandurile mai prudente, iar atmosfera din jur mai tensionată. Subiectele devin din ce în ce mai serioase în online. Cauzele sociale, care adună frustrare, nevoie de schimbare sau de înălțare a vocilor vor fi mereu factori catalitici ce duc la dezbateri și conversații în social media, tocmai pentru că stârnesc curiozitatea și nevoia de mai bine, spune Cristian. Mai rămâne ca brandurile să își adune curajul și să ia parte la conversație.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Web Ventures

Cine suntem?In 2010, Web Ventures se lansa ca agentie independenta intr-o lume care nu intelegea neaparat valoarea digitalului. 10 ani mai tarziu, briefurile au devenit mai complexe, nevoile clientilor au depasit... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related