Cosmin Nițu și povestea almanahe.mic: M-am gândit că o pată de culoare în newsfeed care să te facă să zâmbești, chiar să râzi, în fiecare zi timp de câteva secunde, n-ar fi rea

Cosmin Nițu și povestea almanahe.mic: M-am gândit că o pată de culoare în newsfeed care să te facă să zâmbești, chiar să râzi, în fiecare zi timp de câteva secunde, n-ar fi rea

Cosmin Nițu lucrează în advertisingul online de pe vremea când Facebook nici nu exista și termenul de social media nici nu se inventase. Pe scurt, de vreo 20 de ani experimentează cu tot ce înseamnă comunicarea online și nu numai. Face un pic din toate: programare, design, animație, jocuri și, în timpul liber, dad jokes. În 2013, după ce o analiză rapidă a feed-ului de Facebook arăta doar poze cu răsărituri și asfințituri, Cosmin a simțit că poate să spună povești vizuale și altfel. Așa s-a născut almanahe.mic, o combinație minimalistă între umor și ilustrație în două culori. Totul a pornit ca un experiment și treptat a adunat o comunitate receptivă în jurul lui. Când îi vine o idee pentru un almanah nou, Cosmin nu simte niciodată că muncește, iar asta pentru că mereu a văzut proiectul ca un spațiu al experimentării.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related