Soluții digitale în era pandemiei: Formula4 dă startul unei noi serii de cursuri de strategie în online marketing

Soluții digitale în era pandemiei: Formula4 dă startul unei noi serii de cursuri de strategie în online marketing

Formula4 continuă inițiativele de formare a experților în marketing online cu o nouă serie de training-uri, care vor avea loc în luna noiembrie. Formula4 este “MBA”-ul de marketing online, lider de piață în România în domeniul pregătirii de experți, atât din zona profesioniștilor din departamentele de digital care doresc să-și completeze cunoștințele, cât și pentru antreprenori sau tineri aspiranți la o carieră în marketing digital.

Modulul de Strategie de Marketing Online din toamna aceasta constă într-un set de 3 cursuri, primul de strategie pe canale sociale, al doilea de strategie de reclame pe Facebook & Instagram, iar al treilea de strategie de promovare prin reclame Google & YouTube.

La momentul actual, identificăm în piața locală o nevoie de specializare în toate segmentele marketing-ului online, atât în ceea ce privește principiile strategice, canalele de comunicare și promovare digitale cât și cu privire la instrumentele tactice, necesare în fiecare etapă a implementării.

“Contextul pandemic actual i-a forțat pe mulți dintre noi la o reconversie profesională. Iar pentru cei care fac parte din departamentele de comunicare și marketing ale companiilor, provocarea de a înțelege cât mai bine trendurile și piața, precum și de a acumula cunoștințe noi și updatate la timpurile în care trăim devine din ce în ce mai mult o necesitate. Pe de altă parte, ne adresăm prin modului de Strategie și ownerilor de businessuri, antreprenorilor, care au nevoie să înțeleagă cum anume se poate crea o strategie de conținut în social media, care sunt obiectivele unei campanii și publicurile sale, pentru ca, în final, să poată contribui activ la dezvoltarea afacerii lor, prin intermediul canalelor de comunicare, conform noilor trenduri și obiceiuri de consum.”, declară Ciprian Susanu, consultant în digital marketing și fondator Formula4.

Așadar, modulul de Strategie de Marketing Online aduce informații actualizate, în funcție de dinamica domeniului și a pieței pandemice și post-pandemice și include 3 cursuri:

  • Training de Strategie în Social Media – gândit astfel încât participanții să învețe să realizeze corect o strategie de conținut în social media pentru brand-urile pe care le coordonează, începând cu definirea canalelor de comunicare, continuând cu mesajele potrivite pentru fiecare fază din funnel-ul de marketing și până la indicatorii de performanță de monitorizat.
  • Training de Strategie de Facebook Ads – creează un cadru de gândire strategică a campaniilor de reclame pe Facebook, în funcție de obiectivele prestabilite și de caracteristicile fiecărei audiențe vizate. Participanții vor dobândi cunoștințe importante pentru alegerea tipurilor de campanii potrivite, asocierea de mesaje relevante fiecărui tip de reclamă, selecția formatelor de reclamă cele mai relevante și înțelegerea indicatorilor de performanță.
  • Trainingul de Strategie de Google Ads – prezintă, în pași simpli și conciși, procesul de creare a strategiei de promovare a unui business sau a unui brand, prin intermediul campaniilor de Google Ads, într-un mod eficient. Astfel, participanții vor acumula cunoștințe integrate de Google Search Ads, Google Display Ads & YouTube Ads, pentru dezvoltarea businessurilor în contextul actual, conform noilor obiceiuri de consum.

Modulul începe pe 16 noiembrie cu trainingul de Strategie în Social Media, continuă pe 25 noiembrie cu cel de Strategie de Facebook & Instagram Ads și se încheie cu traingul de Strategie de Google & YouTube Ads, pe 26 noiembrie. Astfel, modulul oferă soluții complete și practice pentru nevoile de know-how ale membrilor departamentelor interne, dar și pentru antreprenori sau cei interesați de o reconversie profesională, cu scopul de a-și alinia cunoștințele la cerințele unei piețe online dinamice, aflate în continuă schimbare.

Ținând cont de contextul actual, pentru siguranța participanților, aceștia pot alege să ia parte la cursuri în sală sau online, prin Zoom. Participarea în sală este limitată la un număr de maxim 10 persoane și condiționată de prezentarea certificatului de vaccinare sau a rezultatului negativ la un test Covid-19, efectuat cu 48 de ore înainte de curs. Normele de igienă și siguranță aflate în vigoare vor fi respectate pe tot parcursul training-urilor, iar sala de curs va fi dezinfectată atât înainte, cât și în pauzele din timpul zilei. Participarea online va avea loc pe Zoom, prin transmisiune live, din sală, cu posibilitatea de interacțiune cu trainerul și cursanții prezenți în sală.

Cursurile Formula4 sunt susținute de Ciprian Susanu, consultantul de marketing online cu peste 14 ani de experiență și fondatorul companiei.

Formula4 este lider de piață în sfera de educație în marketing online din Romania și se adresează atât profesioniștilor din departamentele de comunicare și marketing online ale companiilor, care își doresc aprofundarea cunoștințelor, cât și antreprenorilor sau aspiranților la o carieră în marketing digital.

Ciprian Susanu este consultant în digital marketing, cu expertiză în strategie de marketing online și de business. În cei 14 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei online din România, având o înțelegere holistică a marketing-ului digital, atât din perspectivă strategică de business, cât și a canalelor de comunicare, a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu, formând zeci de profesioniști în marketing online și gestionând peste 400 de proiecte pentru peste 100 de brand-uri locale și internaționale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related