[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”

[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”

Mai puțin buzz de dragul buzz-ului și mai multe idei care chiar schimbă lucrurile, mai puțină imagine și mai multă consistență. Asta a observat anul acesta în piața de digital, Camelia Petrescu, semn că brandurile au integrat digitalul în mod natural în strategia de brand. Camelia este Associate Director la Unlock Market Research și membră a juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Strategies. Evenimentul, aflat la cea de-a 21-ediție și organizat de The Institute, a avut anul acesta 138 de înscrieri, de la 35 de agenții și companii participante, pentru 62 de branduri. Gala de Premiere Internetics, prezentată și în acest an de Andi Moisescu, se va desfășura sub tema „Pioneering the Future” și va avea loc în format online, în data de 23 noiembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related