[Marcom 2022] Valentin Văcăruș: Vremea în care clienții aveau 10 agenții la ușă cred ca se apropie de final

[Marcom 2022] Valentin Văcăruș: Vremea în care clienții aveau 10 agenții la ușă cred ca se apropie de final

După doi ani de învățături forțate și antrenamente de reziliență intense, intrarea în 2022 s-a anunțat prudentă. Speranțele pentru mai bine au primit * la final de contract colectiv cu timpul: ”în condițiile date”. Dar Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother, nu își menajează resursele: începe anul mai curajos, cu încredere. În 2022, obiectivul agenției este creșterea eficienței:  

Work smarter not harder. Da, sună banal, dar adevărul este că până acum am fost setați pe ‘’luptă până la moarte’’.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related