[Cum să ieși din feed] Marea migrație și aglomerație online: A trebuit să învățăm să gândim altfel

[Cum să ieși din feed] Marea migrație și aglomerație online: A trebuit să învățăm să gândim altfel

Deși migrația brandurilor în online a început de mult, pandemia a accelerat întregul proces. Ca să își atingă obiectivele, companiile au testat multe canale de comunicare noi: TikTok, filtre VR, show-uri online. Au povestit despre asta și despre provocările de a te face remarcat în aglomerația online, Teodora Mihale, Account Manager, Diana Cobzaru, Junior Creative Strategist și Teofan Gavriliu, Art Director, parte din echipa Minio Studio. 

Cred că cel mai important este faptul că, la final, aportul nostru aduce de fapt beneficii întregii industrii: puțin câte puțin, creăm un obicei pentru client de a trece dincolo de granițe, dincolo de mixul standard de canale, cu o abordare adaptată la nevoi și culturi actuale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Rezultate livrate fara stres. Suntem partenerul brandurilor ambitioase. Intr-o lume a marketingului agitata, unde viteza si presiunea sunt noua norma, Minio ofera o alternativa: claritate, empatie si rezultate... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related