[Cum să ieși din feed] Marea migrație și aglomerație online: A trebuit să învățăm să gândim altfel

[Cum să ieși din feed] Marea migrație și aglomerație online: A trebuit să învățăm să gândim altfel

Deși migrația brandurilor în online a început de mult, pandemia a accelerat întregul proces. Ca să își atingă obiectivele, companiile au testat multe canale de comunicare noi: TikTok, filtre VR, show-uri online. Au povestit despre asta și despre provocările de a te face remarcat în aglomerația online, Teodora Mihale, Account Manager, Diana Cobzaru, Junior Creative Strategist și Teofan Gavriliu, Art Director, parte din echipa Minio Studio. 

Cred că cel mai important este faptul că, la final, aportul nostru aduce de fapt beneficii întregii industrii: puțin câte puțin, creăm un obicei pentru client de a trece dincolo de granițe, dincolo de mixul standard de canale, cu o abordare adaptată la nevoi și culturi actuale.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Minio Studio este o agentie decisa sa dezvolte campanii de comunicare curajoase si autentice. Iubim inovatia si tehnologia, pe care le vedem ca fiind doua componente ale vietii noastre de zi cu zi. Minio Studio... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related