Rezultate livrate fara stres. Suntem partenerul brandurilor ambitioase.
Intr-o lume a marketingului agitata, unde viteza si presiunea sunt noua norma, Minio ofera o alternativa: claritate, empatie si rezultate reale, fara stres. Credem ca succesul nu ar trebui sa vina cu pretul epuizarii.
De ce Minio este partenerul de care ai nevoie?
- Promisiunea noastra: Zero-Stress Results
Ne adresam clientilor curajosi, cu viziuni ambitioase si echipe deja solicitate la maxim. Misiunea noastra este sa preluam greul, sa facem loc ideilor mai bune si sa construim o colaborare mai usoara, mai umana si mai eficienta.
- Dovada concreta: Clientii nostri inregistreaza un Client Stress Score de doar 2.38, confirmand o colaborare fluida si lipsita de blocaje inutile.
- Expertiza Strategica & inovatie
Suntem o agentie integrata de creativitate strategica.
Servicii cheie:
- Brand Communication: pozitionare, platforme de brand, campanii ATL
- Shopper Marketing: activari in retail, trade marketing, promotii
- Employer Branding: strategii de atragere si retentie, campanii creative de recrutare, cultura organizationala
- Social Media & Community: strategie, continut, engagement si influencer marketing
- Digital: campanii digitale integrate
- Incredere construita pe rezultate & parteneriate de durata
Ne mandrim cu un palmares solid, recunoscut la nivel local si international, si cu parteneriate construite pe incredere reciproca.
- Premii: peste 50 de premii locale si internationale, inclusiv 3 Effie, care atesta eficienta si impactul campaniilor noastre.
- Recomandari active: peste 70% dintre clientii nostri ne recomanda activ, nu doar pentru rezultate, ci pentru felul in care le obtinem: cu grija, profesionalism si o abordare colaborativa reala.
- Expertiza globala, adaptata Local: am implementat cu succes campanii in tari precum Germania, Polonia, Norvegia, Italia, Bulgaria, Turcia, pentru branduri internationale, creand inclusiv toolkit-uri globale si filmand spoturi in diverse tari.
- Parteneriate solide: colaboram cu tot dragul cu lideri de piata precum: British American Tobacco, Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Heineken, Kaufland Romania si Republica Moldova, Mondelez, Reckitt Benckiser, Socar, Wendy’s si multi altii.
- Cultura Minio: oamenii, in centrul succesului nostru
La Minio, punem oamenii in centrul succesului nostru. Suntem Human-centered. Strategy-led. Creatively brave.
- Flexibilitate & incredere: adoptam un sistem de lucru hibrid relaxat, bazat pe responsabilitate si profesionalism. Ne intalnim fizic la birou atunci cand colaborarea este cea mai eficienta si benefica.
- Leadership puternic: CEO-ul nostru este recunoscut in Top 100 Femei de Succes in Business (Top Capital 2024).
- Certificari: suntem o agentie certificata EcoVadis, aliniata la standardele GDPR si cu procese riguroase, asigurand un parteneriat sigur si etic.
Esti pregatit sa obtii rezultate de business fara stres?
Scrie-ne acum si descopera cum Minio iti simplifica succesul!








![[Visual Key] Mihai Bălan: Încerc să rămân sincer cu mine și să nu mă îndepărtez de „craftul” de bază](https://media.iqads.ro/2025/07/minio-team-1535-cover-410.jpg)
![[AIdea] Bianca Miroș: Există proiecte în care AI-ul poate aduce un twist curajos și o direcție nouă, iar avantajul cel mai mare cred că este exact acesta, plaja de posibilități pe care ți-o oferă](https://media.iqads.ro/2025/04/bianca-miros-minio-studio-cover-iqads-ai-si-creativitatea-cover-410.jpg)








![[Creativitatea de zi cu zi] Patricia Bălan: Creativitatea a devenit un buzzword, iar asta vine cu bune și rele. S-a pierdut faptul că nu toate ideile trebuie să fie creative sau originale cu orice preț](https://media.iqads.ro/2024/09/patricia-ba-lan-1-cover-410.jpg)
![[Creativitatea de zi cu zi] Bianca Miroș: Creativitatea e un fel de nălucă. Și cred că iese cel mai bine la suprafață când ne dăm voie să fim noi cu adevărat și să gândim fără bariere](https://media.iqads.ro/2024/08/bianca-miros-1-cover-410.jpg)

![[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele](https://media.iqads.ro/2024/01/bogdan-ivascu-minio-studio-cover-410.jpg)
![[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti](https://media.iqads.ro/2024/01/ius-082-cover-410.jpg)



![[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală](https://media.iqads.ro/2023/12/mihaela-ghiorghiu-conan-cover-410.jpg)


![[SoMe Update] Patricia Bălan: Încearcă lucruri noi, îndrăznește, limita-i la cer! Dar cerul trebuie să fie mereu nevoia brand-ului](https://media.iqads.ro/2023/10/rsk-4309-1-cover-410.jpg)
![[Start in industrie] Patricia Bălan: Social Media este cartea de vizită a brandului în zilele noastre](https://media.iqads.ro/2023/09/patricia-cover-cover-410.jpg)

![[Start in industrie] Mădălina Badea: GenZ is fearless, punem mult preț pe mental health și nu mai aruncăm sub preș lucrurile urâte, ne displac profund preconcepțiile](https://media.iqads.ro/2023/08/mada-badea-cover-cover-410.jpg)
![[Start in industrie] Dorina Ochișor: Cea mai bună caracterizare a generației mele este creativitatea. Punem accent pe lucrurile care ne pasionează cu adevărat și credem în ceea ce facem](https://media.iqads.ro/2023/08/dorina-cover-cover-410.jpg)



![[Influencer Update] Cristiana Pană: Deplina democratizare a influenței s-a produs abia cu lansarea și popularizarea rețelei TikTok, care a avut un spike de creștere mai ales în contextul pandemiei și al lockdown-ului](https://media.iqads.ro/2023/05/cover-iqads-cristiana-pana-cover-410.jpg)




![[PR & Comunicare 2023] Marius Marin: Brandurile care continuă să comunice doar la raft și rămân foarte product-oriented vor realiza că trebuie să fie mai umane, interactive și să intre în universul consumatorilor](https://media.iqads.ro/2023/03/foto-marius-marin-iqads-cover-410.jpg)
![[Marketing 2023] Bogdan Ivașcu: Pariez pe crearea de conținut video scurt, snackable. O să crească numărul de campanii cu focus pe TikTok, Insta Reels și YouTube Shorts](https://media.iqads.ro/2023/02/cover-foto-bogdan-ivascu-cover-410.jpg)



![[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft](https://media.iqads.ro/2022/12/foto-ionut-2-cover-410.jpg)













