O sănătate bună începe cu o discuție bună, noua campanie Publicis pentru ATLAS, prima platformă digitală de sănătate și wellbeing din România

O sănătate bună începe cu o discuție bună, noua campanie Publicis pentru ATLAS, prima platformă digitală de sănătate și wellbeing din România

Cuvintele pot dărâma bariere, construind legături umane puternice între profesioniștii în sănătate și clienții lor. Acesta a fost punctul de plecare al campaniei “O sănătate bună începe cu o discuție bună” create de Publicis pentru ATLAS, prima platformă digitală de sănătate și wellbeing din România.

Contextul pandemic s-a dovedit propice pentru o astfel de aplicație, dat fiind că mare parte dintre interacțiunile medic-pacient din cabinet s-au mutat în online. Platforma vine să pună laolaltă medici sau specialiști în sănătate mintală cu pacienți sau persoane care au nevoie de un sfat sau de o soluție rapidă pentru problemele lor de sănătate.

Indiferent de cât de puternică este, atunci când are o problemă de sănătate, fiecare persoană are nevoie de susținere, de empatie, de transparență, de un limbaj uman în care să i se explice contextul și tratamentul. Pe scurt, ea are nevoie de un partener în profesionistul din fața sa.

Cuvintele devin esențiale în transmiterea mesajului, acestea fiind, de fapt, cea mai importantă tehnologie cu care operează ATLAS.

“Cu toții am trăit acel moment în care, vorbind cu medici și cu specialiști în sănătate psiho-emoțională, ne-am simțit mici, vulnerabili sau am mințit poate. Contraintuitiv, dacă ne gândim că un diagnostic corect se bazează pe informații corecte și complete. Prin campania noastră, am dat înapoi puterea cuvintelor și am arătat că sănătatea începe de la o discuție bună. 

Am avut o conexiune imediată cu Bogdan și Mihai de la ATLAS. În aceasta eră a tehnologiei și în plină pandemie generatoare de diverse nevoi de sănătate și wellbeing, ceea ce ne-a unit până la urmă au fost CUVINTELE. Publicis și ATLAS cred în puterea cuvintelor rostite pentru a construi relații sănătoase, bazate pe încredere, fie că sunt Pacient-Medic sau, de ce nu, Client-Agenție.”, Cătălin Albu, Head of Client Business Management @Publicis România.

Implementată în mediul digital și outdoor, campania încurajează discuțiile deschise dintre specialiștii în sănătate și clienții lor, discuții care construiesc încrederea.

“Dacă nu înțelegi, nu aproba din politețe. E ok să întrebi până înțelegi” sau “E ok să te rușinezi puțin la început. Încrederea o construim împreună” sunt doar câteva dintre îndemnurile pe care Atlas le dă utilizatorilor săi, astfel încât să deschidă conversația și mintea către o discuție importantă, cea despre sănătate.   

“Domeniile aflate în strânsă legătură cu nătatea, atât psiho-emoțională, câși fizică, beneficiază de salturi uriașe la nivelul cercetărilor de specialitate. La fel, tehnologia pusă în slujba sănătății este un câștig enorm de care beneficiem. Credem, însă, că toate aceste câștiguri își cată adevărata semnificație șîși ating în mod real scopul când sunt însoțite de cuvintele potrivite, spuse cu empatie și răbdare, la momentul potrivit. Cuvintele devin astfel cea mai avansată tehnologie, ne definesc și ne susțin acțiunile, potențându-le. Credem că o sănătate bună începe mereu cu o discuție bună. Online sau offline”, Dr. Mihai Bran, co-owner și co-fondator ATLAS.

Echipa Publicis: Miruna Baias, Raluca Kovacs, Cosmin Anghel, Vlad Socianu, Roland Împușcatu, Vlad Dobrescu, Daniel Stroe, Titus Dumitrescu, Veronica Ciacoveanu, Ioana Dumitrășcuță, Adina Albu.
Echipa ATLAS: Mihai Bran, Bogdan Lefter, Teodora Alexa, Mihaela Constantinescu, Bogdan Jlobniţchi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related