Raluca Kovacs: Presiunea creata de pandemie a impins brandurile curajoase sa inoveze si sa se reinventeze.

Raluca Kovacs: Presiunea creata de pandemie a impins brandurile curajoase sa inoveze si sa se reinventeze.

Criza ultimului an a fortat brandurile sa iasa din zona comoda si sa comunice real. Raluca Kovacs, Chief Strategy Officer Publicis Romania, membra in comitetul de organizare Effie, a remarcat trei directii de raspuns al companiilor: cele care au inteles ca actiunea e mai puternica decat orice discurs, branduri care au inteles ca pandemia si umorul nu se exclud si branduri care si-au regandit felul de a face marketing si au inovat. In cealalalta parte, au existat si branduri care nu au fost pregatite pentru schimbare si au tacut. Editia Effie de anul acesta va arata cel mai bine felul in care brandurile au raspuns presiunii. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related