[Marcom 2022] Mihai Puținelu: Am vazut mai mult umor in executii, am invatat sa nu ne mai luam atat de in serios

[Marcom 2022] Mihai Puținelu: Am vazut mai mult umor in executii, am invatat sa nu ne mai luam atat de in serios

Indiferent de numarul anului, oamenii vor urma aceleasi rutine. Iar cei din marcom vor trebui sa gaseasca resurse de creativitate, chiar daca piata creste sau scade, chiar daca sunt optimisti sau obositi. Important e sa extragi din experienta anilor trecuti invataturile necesare, crede Mihai Puținelu, client service director @ontheroof.  Tocmai de aceea semnatura lui de mail de ani de zile este “enjoy life”. In 2022, planurile agentiei sunt cresterea echipei si dezvoltarea unoi noi linii de business.  

Vrem mult sa producem content in house si sa nu mai folosim aceleasi resurse ca toata lumea. Am investit intr-un studio si cautam oameni care sa se joace cu el. De la planurile lunare de postari, la shootings pentru campanii mici sau prezentari de pitchuri, incercam sa avem viziunea noastra de la primul cuvant la ultimul vizual, spune Mihai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related