Noua Poiana redefineste standardul calitatii

Kraft Foods Romania, lider pe piata ciocolatei din Romania, prezinta consumatorilor noua ciocolata Poiana, imbinarea perfecta dintre lapte si cacao. Noua Poiana le ofera consumatorilor o noua reteta de o calitate mai buna, cu un nou design al ambalajului, mentinand acelasi pret si gramaj.

"Piata ciocolatei din Romania este una dinamica si complexa, cu peste 10 marci promovate si mai mult de 200 de sortimente diferite de produse din ciocolata. In calitatea noastra de lider de piata, avem responsabilitatea de a fi promotori ai inovatiei si calitatii. Datorita contactelor noastre permanente cu consumatorii, intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora si traditiei noastre de "expert in ciocolata" de peste 100 de ani, am dezvoltat Poiana si mai mult, pentru ca aceasta marca sa devina prima optiune de cumparare a tuturor consumatorilor", declara Peter Mueller, Managing Director Kraft Foods Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related