UAPR a ales un nou Consiliu Director pentru perioada 2022-2025

UAPR a ales un nou Consiliu Director pentru perioada 2022-2025
Dana Nae Popa, președintele Uniunii Agențiilor de Publicitate din Romania

Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania (UAPR) are, începând de pe 14 aprilie 2022, un nou Consiliu Director, ales de către Adunarea Generala a Membrilor. Dana Nae Popa, Managing Director pastel, a fost aleasă în funcția de Președinte al asociației pentru urmatorii trei ani.

Noul Consiliu Director îl are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionuț Datcu (WOPA Communication), Bogdan Sântea (FCB Bucharest), Cătălin Găitănaru (Mindshare Media)

“Le mulțumesc colegilor de breaslă pentru încrederea oferită. După 4 ani în care am fost membru UAPR, sunt bucuroasă să accept acest rol, și știu că, împreună cu noul board, cu actualii și viitorii membri UAPR, vom contribui la a face industria de publicitate un pic mai bună. În această formulă, vom demara acțiuni noi, care să aducă valoare adăugată domeniului nostru, dar vom continua și proiectele care și-au dovedit în timp beneficiile pentru industrie. Etica, transparența, empatia, onestitatea și pasiunea pentru acest domeniu sunt pilonii pe care mi-am bazat activitatea, atât în perioada în care mi-am desfășurat studiile, cât și în businessul pe care l-am fondat și îl conduc. Aceaste valori mă vor ghida și în noul și onorantul mandat.” a declarat Dana Nae Popa, președintele Uniunii Agențiilor de Publicitate din Romania.

De asemenea, UAPR își propune să mențină colaborarea cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar și cu toate asociațiile importante locale - IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA, RAC etc.

Tototdata, Adunarea Generala a aprobat raportul de activitate pentru mandatul 2020-2022, precum și o actualizare a statutului asociației.

UAPR este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință. UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmarește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 31 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. In acest sens, asociația sustine adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie. Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune Romania pe harta internațională prin deschiderea catre colaborari cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related