[Account Life] Ioana Teodorescu: Experienta de lucru “la client” a fost o etapa semnificativa si am invatat extrem de multe lucruri “de cealalta parte”

[Account Life] Ioana Teodorescu: Experienta de lucru “la client” a fost o etapa semnificativa si am invatat extrem de multe lucruri “de cealalta parte”

Spre deosebire de multi dintre colegii ei, Ioana Teodorescu, Chief Growth Officer, MRM Romania, început să lucreze în publicitate cu o perspectivă destul de pragmatica. Fascinatia fata de aceasta industrie s-a dezvoltat pe parcurs, odata cu oamenii pe care i-a intalnit si proiectele in care s-a implicat. Ioana crede ca publicitatea trebuie sa isi asume un rol educativ, sa arate o lume inclusiva si sa renunte la familiile traditionale-cliseu, trase la indigo. De altfel, in ultimii ani, se vede din ce in ce mai bine responsabilitatea sociala a acestei industrii si faptul ca reclamele incep sa vorbeasca despre oameni reali, diversi, de diferite etnii, orientari sexuale, religii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related