[Account Life] Rocsana Marin: Am reînceput să avem campanii și pentru oameni, nu doar pentru premii. Campanii relevante, în care există o implicare activă, nu susținute doar de un buget media

[Account Life] Rocsana Marin: Am reînceput să avem campanii și pentru oameni, nu doar pentru premii. Campanii relevante, în care există o implicare activă, nu susținute doar de un buget media

Rocsana Marin, Regional Account Director MRM Romania, a intrat în lumea advertisingului acum 15 ani, din curiozitate. Voia să vadă ce se întâmplă în culisele campaniilor și ale promisiunilor brandurilor care ne înconjoară. Pentru ea, industria era ca un puzzle gigantic pe care încerca să îl descifreze cu fiecare client și proiect. Experiența acumulată între timp nu i-a schimbat perspectiva. 

Industria advertisingului era un tărâm pe care îmi doream să-l descopăr. Acea lume fascinantă, colorată, care îți vorbea la persoana întâi, te ademenea să experimentezi și să-ți dorești să fii parte din acel univers. În mare, și acum o privesc la fel. Este aceeași lume captivantă, dar mult mai creativă și mai conștientă de efectele pe care le poate avea, fie ele pozitive sau mai puțin benefice. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related