Mihai Mitrică: Eforturile salutare ale unor edituri de a promova autorii români sunt picături de apă vie pe o rană deschisă și veche, picături care, din păcate, nu au capacitatea să vindece

Mihai Mitrică: Eforturile salutare ale unor edituri de a promova autorii români sunt picături de apă vie pe o rană deschisă și veche, picături care, din păcate, nu au capacitatea să vindece

Piața de carte din România a suferit în ultimii doi ani. Editurile au încercat să se adapteze cum au putut mai bine în pandemie și s-au întors către portofoliul de titluri care s-au dovedit de succes în trecut. Peisajul e dominat de traduceri, iar editurile se ”agață” de campaniile de promovare de care titlurile din străinătate au parte, acolo unde editurile au bugete de marketing care depășesc cifra de afaceri a unei edituri respectabile din România. Piața de carte din România este într-o continuă luptă pentru supraviețuire, iar asta nu prea lasă loc pentru riscuri sau autori noi, arată Mihai Mitrică, director executiv al Asociației Editorilor din România, organizator Bookfest.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related