[Puterea brandurilor] Silviu Antohe: Ca sa fii astazi un brand puternic trebuie sa ai level 999 la Vraja Publicitatii, inainte brandurile ademeneau consumatorii si cu un power level mai mic

[Puterea brandurilor] Silviu Antohe: Ca sa fii astazi un brand puternic trebuie sa ai level 999 la Vraja Publicitatii, inainte brandurile ademeneau consumatorii si cu un power level mai mic

Pentru generatiile care au prins mai multe straturi ale capitalismului, brandurile trebuie sa isi castige dreptul in viata consumatorilor, sa demonstreze ca merita cumparatura. În schimb, pentru noile generatii, ele joaca rolul unei portavoci. Relatiile cu brandurile sunt diferite, dar fascinatia ramane, crede Silviu Antohe, Executive Creative Director MullenLowe.  

Gusturile in materie de publicitate sunt din ce in ce mai rafinate si intre timp am facut si ceva anticorpi. Publicitatea ramane vocea brandurilor, iar astazi mai mult ca niciodata mixul corect de comunicare este reteta pentru potiunea care va vraji sau nu consumatorii. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related