Ana-Maria Diceanu (Global Women in PR Romania): Nu ar trebui sa ne rezumam doar la intalniri la premiile de PR, evenimente si, din cand in cand, la pitch-uri

Ana-Maria Diceanu (Global Women in PR Romania): Nu ar trebui sa ne rezumam doar la intalniri la premiile de PR, evenimente si, din cand in cand, la pitch-uri

Anul trecut s-a lansat filiala locala a organizatiei Global Women in PR (GWPR), o organizatie non-profit din UK cu misiunea de a construi o retea internationala de networking in ideea sprijinirii vocilor feminine din PR. Initiativa pe plan local i-a apartinut Anei-Maria Diceanu (Founder & CEO, Brain 4 Strategy), dupa participarea la o conferinta in care le-a cunoscut pe cele doua co-fondatoare ale ONG-ului. Alaturi de ea, GWPR Romania este condusa si de Corina Vasile (Communication & PR Director, Raiffeisen Bank) si Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), avand in total 14 membre fondatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related