#BeTheChange Sodexo. Când munca înseamnă echilibru, dezvoltare și inspirație

#BeTheChange Sodexo. Când munca înseamnă echilibru, dezvoltare și inspirație

Ce își doresc cel mai mult angajații? Un mediu sigur, în care să se poată dezvolta, un spațiu în care să crească și să învețe, o sursă continuă de inspirație. Piața muncii a trecut prin transformări spectaculoase în ultimii ani. Jobul nu mai înseamnă doar muncă plus salariu. A devenit parte importantă din personalitatea și viața oamenilor, ceva care îi reprezintă, care le dă sens și îi ajută să se dezvolte personal și social. Sau, cum ar spune cei de la Sodexo: ”Be anything you imagine. #BeTheChange”. 

Sodexo Benefits & Rewards Services România (BRS) este o companie multinațională cu headquarter-ul în Franța, cu o prezenţă în 31 de țări, iar Business Unit-ul din România este în top 5 țări în privința cifrei de afaceri generate, cu o piață extrem de competitivă în ceea ce privește retenția talentelor. Preocuparea pentru dezvoltarea profesională a angajaților săi, dar și starea lor generală de bine, este esențială pentru cultura companiei, având în vedere specificul core business-ului. Doar atunci când proprii angajați sunt bine la job, sunt susținuți în demersul lor de a fi în fiecare zi mai buni și apreciați pentru reușitele mai mici sau mai mari și încurajați să învețe chiar și din greșeli, îi pot ajuta și pe alți angajatori din piață să își pună angajații pe primul loc. Această filosofie a stat la baza campaniei de Employer Branding, recent lansată în România, care pune în centru oamenii companiei și povestea lor la Sodexo BRS. 

 

Extrafericire pentru angajați

Nu suntem obișnuiți să punem egal între muncă și fericire, dar aceasta este tendința ultimilor ani, atât ca o căutare din partea angajaților, cât și ca o preocupare din partea companiilor. Prin politicile sale, Sodexo BRS arată că munca poate fi o formă de împlinire, de creștere și descoperire. Compania are ca obiectiv să aducă “extrafericire” angajaților din România, iar campania de Employer Branding arată cum e dus la împlinire acest obiectiv, prin mărturiile propriilor angajați.  

Be anything you imagine. #BeTheChange. (Fii orice îți imaginezi. #BeTheChange). Acesta este motto-ul campaniei, care pune în lumină oamenii companiei și a fost realizată în România, de către agenția DiFine PR împreună cu echipele de Brand & Comunicare și HR din Sodexo BRS.

Be The Change! - Manifesto

Campania este creată în jurul a 3 piloni esențiali pentru Sodexo: 1. Be anything you imagine, 2. Impact. Inspire. Grow, 3. Life at Sodexo. Este un manifesto al culturii companiei, centrată pe oameni, și arată cum poate un loc de muncă să dea încredere angajaților și să îi inspire în călătoria lor profesională. 

”Suntem lideri în industria de beneficii extrasalariale și totodată mediul organizaţional în care oamenii au un impact, inspiră și se inspiră, învață și cresc într-o „școală” pentru profesioniști. Îmbinăm punctele noastre forte cu vulnerabilitățile și punem întotdeauna oamenii pe primul loc, urmărind să creăm o zi mai bună pentru toată lumea, folosind  know-how-ul nostru și resursele de inovare pentru a crea oportunități de învățare și dezvoltare”, spune Elena Neicu, Head of Brand & Communication, Sodexo Benefits and Rewards Services. 

 

Oamenii pe primul loc

Campania prezintă diversitatea experiențelor angajaților și arată amprenta Sodexo BRS în parcursul în carieră al oamenilor companiei. Este construită pe o serie de materiale video și articole scrise cu și despre oamenii companiei, ce vor fi promovate în mediul online, dar și prin PR.

”Îmi doream, ca prin poziția mea, să pot aduce lucruri noi, să aduc zona asta de inovație și de tehnologie într-un mediu la care poate lumea nu s-ar fi așteptat. Din exterior, compania noastră face un lucru extrem de simplu. În momentul în care ajungi aici îți dai seama de modelul de business, de cât de multă muncă este în sistemul acesta. Te impresionează complexitatea lui. Sodexo BRS este una din companiile care chiar își respectă misiunea. E important să poți să ajuți oamenii nu doar în timpul programului, ci și în afara lui, chiar să fii alături de ei, să ai o modalitate relevantă prin care să te implici în activitatea lor”, spune Alex Iosif, Innovation Manager Sodexo Benefits and Rewards Services

Cristina Coman, B2B Product Marketing Manager Sodexo Benefits and Rewards Services, lucrează în companie de un an și s-a bucurat să găsească aici o echipă primitoare. ”Mă simt bine la Sodexo BRS pentru că simt că aparțin acestei echipe. Apreciez deschiderea cu care am fost primită aici. Cred că punctul forte al echipei este profesionalismul”, povestește ea. 

Cristina Piele, Business Analyst Sodexo Benefits and Rewards Services, spune ”Bine ai venit!” oricărei provocări. ”Dezvoltăm încontinuu servicii noi care îi ajută pe clienți și pe angajații lor să aibă o stare de spirit mult mai bună, să rămănă motivați, să devină mult mai productivi și implicați la locul de muncă, să fie fericiți. Misiunea noastră de fapt este aceea de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor. Ce am învățat la Sodexo BRS este cât de important este echilibrul între viața personală și cea profesională și încerc să dau lucrul acesta mai departe”, spune Cristina. 

Florin Mototolea, Treasury & Finance Transformation Manager Sodexo Benefits and Rewards Services, este de 18 ani în companie și a trecut prin mai multe etape de dezvoltare.

”Încerc de fiecare dată să învăț din experiențele anterioare și pe baza lor să identific soluții mult mai bune pentru provocările ulterioare. Lumea se schimbă cu o viteză foarte mare și atunci este important să fii tot timpul pregătit pentru schimbare și adaptabil”, crede Florin.  

Campania Sodexo BRS este o sursă valoroasă de insighturi pentru ceea ce își doresc angajații de la un loc de muncă în 2023. Oamenii caută în companie un loc stabil pentru creștere și învățare, dar și o sursă de inspirație și distracție. Au nevoie de un sentiment de comunitate și apartenență, în care meritele sunt recompensate în mod echitabil și oamenii sunt văzuți, apreciați și împuterniciți să crească.

E foarte important ca locul de muncă să le ofere spațiu pentru conversații deschise despre bunăstarea și echilibrul dintre viața profesională și cea privată, sănătate mintală și reziliență, șanse egale și platforme pentru accelerarea dezvoltării personale și profesionale, managementul schimbărilor, incluziune și diversitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related