Zenith Media a luat un A

In octombrie 2006 a fost eliberat "RECMA Vitality Report", rezultatul evaluarii a 14 agentii media din Romania. Au fost analizate castigurile si pierderile in materie de new business, rezultand astfel competitivitatea pitch-urilor si rapoartelor. Monitorizarea a fost realizata intre ianuarie 2005 si iulie 2006, perioada in care s-au facut mai mult de 5000 de mutari de conturi. Agentiile locale nu au participat la aceasta evaluare.

Zenith Media a fost singura agentia care a obtinut A, celelalte fiind notate cu B si B+. Nota A(Bine) presupune ca agentia a castigat cel putin un cont major si a pierdut foarte putine sau nici unul, B+(Satisfacator) - conturile castigate sunt putin mai importante decat cele pierdute sau clientii noi sunt high-profile si B(Mediu) - echilibru intre numarul de conturi castigate si cele pierdute. Calificativul Excelent(A+) nu a fost acordat, intrucat nici o agentie nu a castigat mai multe conturi high-profile, fara sa piarda nici un cont sau pierzand foarte putine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related