Google Ads în 2023 (partea 2). O perspectivă de la Craft Interactive

Google Ads în 2023 (partea 2). O perspectivă de la Craft Interactive

Continuăm seria schimbărilor din Google Ads în acest articol, schimbări pe care fiecare marketer și business trebuie să le ia în considerare pentru o performanță crescută a campaniilor de promovare.

 

Noi asseturi pentru numele companiei și logo

Businessurile din online se luptă adesea să se diferențieze și să-și apere brand-ul de concurenți sau de alți marketeri care încearcă să îți promoveze produse sau servicii similare folosind numele concurenței. Conturile verificate beneficiază acum de o nouă protecție Google, cu asseturi pentru numele de brand și logo.

Aceste noi elemente sunt disponibile exclusiv conturilor de publicitate verificate. Nu numai că aceste noi materiale publicitare sunt o completare atractivă din punct de vedere vizual a campaniilor de publicitate care ar trebui să contribuie la îmbunătățirea performanței, dar Google speră, de asemenea, că politicile sale pentru aceste elemente de nume și logo să contribuie la reducerea furtului de identitate comercială. Pentru a utiliza aceste noi funcții, conturile de publicitate trebuie să finalizeze procesul de verificare cu Google.

 

Noi funcții de voiceover pentru anunțurile video

În parte, determinat de creșterea rapidă a TikTok și de funcțiile sale de editare ușor accesibile, Google a introdus noi funcții pentru conținutul publicitar video. Printre îmbunătățiri, marketerii pot adăuga acum voice over la anunțurile lor video existente pe YouTube, fără editare suplimentară. Anterior, Google a spus că mai puțin de jumătate dintre anunțurile video includeau o voiceover. Conform cercetărilor Google, includerea funcției de voiceover în aceste reclame poate crește reamintirea anunțurilor cu 25% și poate reduce costul pe utilizator cu 50% în comparație cu reclamele clasice.

Google oferă opțiunea de a alege dintre opt voci diferite (patru bărbați, patru femei) pentru voiceover, oferă scenariul, previzualizarea și editarea vocilor direct în Google Ads, fără niciun software suplimentar de editare video sau experiență video.

 

Reclamele audio ajung pe YouTube și boxe inteligente

Pe măsură ce conținutul de streaming și alte servicii devin normale pentru majoritatea consumatorilor, mulți marketeri încep să își orienteze strategia și bugetul. Google a anunțat cu nerăbdare că va satisface această cerere pentru publicul său în creștere de ascultători de muzică și podcast de pe YouTube la începutul acestui an, cu noile sale campanii de anunțuri audio.

Acest nou subtip de campanie video este conceput pentru ca marketerii să ajungă la utilizatori în timp ce ascultă muzică sau podcasturi, unde conținutul video foarte vizual nu ar avea de obicei rezultate bune.

Cele mai bune practici Google pentru reclamele audio recomandă utilizarea unei imagini statice sau a unei animații simple și concentrarea pe calitatea sunetului, un ton conversațional și un scurt îndemn la acțiune.

Ești pregătit pentru noile schimbări Google? CRAFT Interactive te ajută în construirea celui mai bun mix digital pentru afacerea ta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related