Articole care fac referire la Roxana Nita
Un pic mai erou în fiecare zi: DDB semnează cea mai nouă campanie a unei companii din grupul PPC în România
PENNY marchează 20 de ani în România cu ‘Forme de dragoste’ - gesturi simple prin care avem grijă unii de alții
DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
Doar pe hârtie - O campanie DDB, Centrul FILIA și CoalițiaGen care transformă singura bancnotă cu chip feminin într-un manifest pentru contracepție gratuită
Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun
DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România
[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte
Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop
DDB și Tribal sărbătoresc poveștile savuroase din McDonald’s odată cu deschiderea celui de-al 100-lea restaurant
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată
Festivalul de business al României, Zilele Biz, prezintă cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și sustenabilitate în 2023
Roxana Niță, directorul de creație al agenției DDB, este juratul României la categoria Entertainment la Eurobest 2023
În premieră, DDB România obține 6 distincții la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023, pentru campania socială #DeNetestat (#UnExaminable): 2 trofee și 4 nominalizări
McDonald’s, DDB și Tribal continuă platforma de Employer Branding printr-o nouă campanie, alături de Rareș Maris – Oameni cu experiențe
Certificatele de virginitate, realizate la cererea persoanelor fizice, eliminate în România. Decizia, pe fondul campaniei naționale de eliminare a acestor teste, realizată de DDB România
Vino la Seara YP: Navigating a recession in the digital age 2023 și află de la specialiști în MarCom cum poți să navighezi recesiunea în era digitalului și rolul pe care spațiul online îl joacă în cadrul unei crize financiare
DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România, dedicată tuturor celor care-și „descurcă poftele”
Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România
Roxana Niță (DDB România) a fost aleasă de celebrul The One Club printre Next Creative Leaders pentru Europa
Când sărbătorile pot deveni un pic prea mult, Pepsi te ajută să le faci față în stilul tău, la Cornerul Dilemelor
[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților
McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România



































