Laura Mihăilă, Raiffeisen Bank: Bankingul 1:1 are la bază personalizarea. Este despre nevoile, planurile și dorințele fiecărui client

Laura Mihăilă, Raiffeisen Bank: Bankingul 1:1 are la bază personalizarea. Este despre nevoile, planurile și dorințele fiecărui client

Nevoile financiare sunt diferite, pentru fiecare om în parte. Tocmai de aceea, planurile financiare sustenabile și eficiente trebuie să țină cont de opțiunile specifice fiecărui client. Cu acest gând, Raiffeisen Bank lansează "Banking 1:1", o modalitate interactivă de a crea un plan financiar în colaborare cu clienții, folosind aplicația Smart Finance. Dezvoltată de echipa locală, aplicația este concepută pentru a-i ajuta pe consilierii Raiffeisen Bank care au acces la tablete mobile să creeze un plan financiar personalizat printr-un simplu dialog cu clientul.

Bankingul 1:1 este un mod de abordare pe termen lung și full circle, în ceea ce privește finanțele clientului, explică Laura Mihăilă, Director of Marketing, Communication and CX, Raiffeisen Bank.

”Obiectivul este unul clar: construirea unui parteneriat cu mai multă transparență, ușurință și conturarea unui plan financiar sănătos, pe termen lung”, spune Laura.

Aplicația colectează informații despre nevoile, planurile și dorințele clientului, care sunt apoi folosite pentru a genera un plan financiar personalizat. Dacă acest serviciu era în trecut disponibil doar pentru persoanele cu venituri ridicate, acum acesta este oferit gratuit, fără nicio obligație de a achiziționa alte produse bancare.

Care este povestea din spatele acestei noi campanii și cu ce vine nou Banking 1:1, explică în interviul de mai jos Laura Mihăilă.

 

Avantajele Banking 1:1

Bankingul 1:1 are la bază personalizarea: este despre nevoile, planurile și dorințele fiecărui client. În acest mod, construim un parteneriat și o relație mult mai personală cu fiecare persoană care trece pragul unei agenții Raiffeisen Bank și în care planul financiar este conturat împreună, cu și pentru aceasta.

Fie că vorbim despre interacțiunea 1:1 în agențiile noastre, dintre client și expertul financiar Raiffeisen Bank, cu ajutorul inovației Smart Finance sau despre aplicația Smart Mobile, care răspunde ușor nevoilor clienților noștri, relația este acum mult mai personală și obiectivul este unul clar: construirea unui parteneriat cu mai multă transparență, ușurință și conturarea unui plan financiar sănătos, pe termen lung.

 

Un plan financiar sustenabil, gata de pus în aplicare

În agențiile Raiffeisen Bank, experții noștri discută 1:1 cu clienții și construiesc împreună un plan financiar cu ajutorul inovației Smart Finance, o aplicație interactivă care poate oferi opțiuni financiare personalizate și adaptate nevoilor fiecărui client în parte.

Este un mod de abordare pe termen lung și full circle, în ceea ce privește finanțele clientului. Planurile, nevoile și dorințele clientului discutate 1:1 cu reprezentantul nostru sunt introduse în device-ul tip tabletă, iar aplicația generează în baza datelor introduse soluții personalizate pentru acesta, adică un plan financiar sustenabil, gata de pus în aplicare.

De asemenea, tableta nu îi mai separă pe consumator de reprezentantul băncii, ci îi apropie, construind o relație mult mai strânsă.

În ceea ce privește interacțiunea online, Aplicația de Mobile Banking, Raiffeisen Smart Mobile, oferă clienților noștri un control sporit asupra finanțelor proprii, fiind concepută în urma unui proces colaborativ cu toți clienții noștri. Am luat în considerare feedback-ul constant primit de la 172.000 de clienți, astfel încât să putem menține o conexiune personală chiar și în mediile digitale și să oferim soluții ușor accesibile și rapide nevoilor acestora.

 

Ideea creativă din spatele noii campanii 

Ideea de la care am plecat este că bankingul este personal și se concentrează pe nevoile, dorințele și planurile fiecărui client.

Am început prin a ne gândi la ce înseamnă cu adevărat bankingul personal și cum putem să le oferim clienților noștri o experiență cât mai personalizată și utilă. Am realizat că fiecare client este unic și are propriile sale nevoi, planuri și dorințe și așa am ajuns la Banking 1:1 care este cu și pentru tine.

 

Strategia de comunicare

Strategia de comunicare pentru noua campanie constă într-un mix media 360, care include TV, online media, social media și radio. De asemenea, ne vom concentra și pe promovarea acestei campanii în agențiile Raiffeisen Bank.

Agenția parteneră pentru acest proiect este Publicis care a adus o abordare creativă și strategică excelentă și care s-a aliniat perfect cu viziunea noastră. Pentru producție am lucrat cu Abis.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related