„Dă voce părului tău! Novophane” noua campanie MagnaPharm este semnată de AdSymphony

„Dă voce părului tău! Novophane” noua campanie MagnaPharm este semnată de AdSymphony

Agenția de marketing digital și publicitate AdSymphony semnează campania „Dă voce părului tău! Novophane”, pentru gama de produse de îngrijire a părului Novophane de la ACM. Comunicarea a fost realizată pentru MagnaPharm Marketing & Sales, divizia Dermo HealthCare, și aduce în prim plan un concept creativ ce îmbină ideea de simbol - părul, cu diversitatea - prin alegerea a 6 tipologii diferite de persoane.

Pentru această campanie AdSymphony a creat conceptul, spotul TV, producția, materialele pentru social media, materialele de promovare digitală, website-ul campaniei.

Șamponul energizant Novophane este vedeta întregii campanii de comunicare, la care se alătură și celelalte produse din gamă.

„Avem un portofoliu vast de produse dermatocosmetice cu adresabilitate extinsă, iar provocarea a venit de la ACM pentru Novophane - gama de produse dedicate îngrijirii părului. De această dată, am pornit de la un brief ușor atipic. Ne-am dorit să subliniem know-how-ul medical, element definitoriu al companiei noastre, într-un context actual, în  imaginea realității și societății curente, cu un tone of voice adecvat. Agenția a înțeles foarte bine viziunea, iar răspunsul creativ a fost pe măsura așteptărilor. Cred că profesionalismul întregii echipe a condus la sinergie și, apoi, la un rezultat de care suntem foarte mândri. Produsele Novophane de la ACM sunt recomandate de medicii dermatologi și sunt disponibile exclusiv în farmacii”a declarat Valentina Poenașu, brand manager ACM.

Conceptul creativ pornește de la îndemnul care a devenit și mesajul campaniei, acela de „a da voce părului”, oferindu-i o imagine personificată.

Tratându-l ca pe o persoană importantă din viața ta, ce-ți va spune?”

Principiul de bază s-a format în jurul a ceea ce înseamnă părul și ce transmite el în cotidian despre fiecare persoană în parte, femei și bărbați deopotrivă. Prezent de-a lungul istoriei în legende, basme, mituri și povești atemporale din toate colțurile lumii, înzestrat cu puteri magice sau extraordinare, părul este un simbol al feminității, fertilității, statutului social, puterii, sănătății și încrederii în sine. Acest aspect vine să exploreze ideea că „dacă părul ar putea să vorbească”, și-ar dori să fie hidratat, îngrijit, sănătos, cu volum, vitalitate și energie. Declinând și mai mult mesajul, campania adresează un îndemn la „a da voce părului cu Novophane”.

Pentru a completa și mai bine conceptul creativ, agenția a adus în prim plan și noțiunea de diversitate, prin evidențierea în spotul TV a 6 tipologii diferite de persoane, respectiv a 6 tipuri de păr. Cifra 6 n-a fost aleasă întâmplător, ci reprezintă cele 6 vitamine prezente în compoziția șamponului energizant Novophane.

Deschiderea de care a dat dovadă MagnaPharm a făcut ca din colaborarea cu AdSymphony să rezulte o campania curajoasă, actuală, inspirată din realitatea de zi cu zi a societății în care trăim. Personalitatea puternică, strălucirea și sănătatea vizibilă se îmbină astfel armonios, indiferent de tipologia umană și se traduce prin încredere și grijă față de sine.

Spotul TV al campaniei „Dă voce părului tău! Novophane” aduce un vibe cool, energic și fresh, pentru regie se face responsabil Bogdan Bărbulescu, căruia i s-a alăturat pe partea de imagine DoP Andrei Băltărețu-Iancu, iar de costume și scenografie s-a îngrijit Maria Miu.

”Încă de la faza de concept a fost o energie foarte bună în acest proiect. Lucrurile au curs ușor, fluent, s-au legat natural, începând de la prima prezentare, în ziua filmării și, apoi, în post producție. Cei de la MagnaPharm au fost foarte deschiși, proactivi și ne-au oferit încredere. Echipa AdSymphony, ca de obicei, super profi. Cred că toți, împreună, am reușit să dăm forță conceptului, transformarea părului într-un personaj care își exprimă gândurile. Viziunea unitară se vede și se simte în toate aspectele: imaginea semnată de Andrei Băltărețu, scenografia, costumele create de Maria Miu.”, Bogdan Bărbulescu.

Echipele implicate în campanie:

Echipa MagnaPharm: Petru Friptu (country director), Diana Jora (group marketing manager), Ana Mihăilescu (digital marketing manager), Valentina Poenașu (brand manager), Andreea Diaconu (marketing manager).

Echipa AdSymphony: Bogdan Bărbulescu (regizor), Andrei Băltărețu-Iancu (director de imagine), Maria Miu (costume și scenografie), Valentina Oprescu (make-up), Dorina Bulgaru & Ana Maria Căldăraru (hair), Elena Nitu (producator executiv), Andra Spirea (producator), Răzvan Vasiloiu (head of strategy), Florin Olingheru (creative director), Sabin Paul (senior copywriter), Alina Suărășan (creative director), Berta Ion (social media creator), Sara Gharazeddine (social media art), Iulian Sin (art director), Daniela Soare (video editor), Victor Ionescu (head of web development), Alexandru Grivei (account director).

MagnaPharm are o experiență în industria farmaceutică de peste 25 de ani și oferă servicii integrate de marketing, promovare medicală și în farmacii, comercializare/ distribuție, reglementare și acces pe piața din România și alte 16 țări din Europa Centrală și de Est.

Portofoliul MagnaPharm de produse include medicamente eliberate cu prescripție medicală, medicamente biologice, orfane, inovative sau generice, medicamente de tipul substanțelor de contrast, medicamente eliberate fără prescripție medicală, dispozitive medicale, suplimente alimentare și alimente cu destinație medicală specială, produse dermato-cosmetice.

AdSymphony este o agenție full service de marketing și publicitate 360 de grade: experiențe digitale, social media, realitate virtuală, web design, marketing digital, creație, organizare de evenimente, producție publicitară.

Cu o echipă proprie de specialiști, AdSymphony oferă un portofoliu complet de servicii, de la materiale print și grafică până la realizarea de spoturi TV și radio, web design și optimizare SEO, servicii de copywrite, administrare de conturi de reclame PPC, organizare de evenimente, online și offline, configurare de server și programare de automatizări și soft.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AdSymphony

Povestea noastră 1993 - Călătoria noastră pe tărâmul marketingului a început cu producția de materiale publicitare: insigne, brelocuri, clipboard-uri. Echipa era formată din patru persoane. 2017... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related