[Creative 2023] Eugen Suman: Provocarea anului pentru branduri și agenții este să înțeleagă revoluția AI și să se poziționeze în așa fel încât să nu fie băgate la fund de valul care urmează

[Creative 2023] Eugen Suman: Provocarea anului pentru branduri și agenții este să înțeleagă revoluția AI și să se poziționeze în așa fel încât să nu fie băgate la fund de valul care urmează

Revoluția AI e aici și trebuie luată în serios, spune Eugen Suman, Creative Director MSL The Practice, care o compară cu apariția internetului, dar cu efecte mult mai rapide și puternice. 2023 este un an crucial pentru branduri și agenții din acest punct de vedere, pentru că trebuie să înțeleagă fenomenul și să se pregătească pentru ce va veni.

La nivel de agenție, Eugen spune că își vede de echipă și obiective și încearcă să facă lucruri vizibile, care să nu jignească inteligența publicului și de care să poată fi mândri la finalul zilei. La nivel personal, a renunțat la scroll-ul nesfârșit pe social media și se simte mai relaxat și mai puțin încrâncenat. Totuși, îi sfătuiește pe cei care resping TikTok să înțeleagă că platforma trebuie luată în serios și că există motive solide pentru care a cucerit planeta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related